Укр
05 . 05 . 2017
Дві промо-кампанії 1+1 медіа увійшли до фіналу PromaxBDA Global Excellence Awards 2017
Змагатися за золото престижної премії будуть промо спецпроекту «25 незалежних років» та фільму «Розщеплені на атоми»

Справжні та надзвичайно проникливі промо-кампанії команди маркетингу 1+1 медіа стали фіналістами одразу трьох номінацій PromaxBDA Global Excellence Awards 2017 – головної премії в сфері дизайну, телепромоушену та маркетингу в світі. 

У категорії «MARKETING CREATIVITY» спецпроект «25 незалежних років» представлений у номінації «Кампанія свята чи спеціальної події», а промо до фільму «Розщеплені на атоми», присвяченому 30-ій річниці Чорнобильської трагедії – у «Сезонна кампанія або програма заходів до спеціальної події». Роботи змагаються з кейсами ABS-CBN Corporation, NBC UNIVERSAL, CNN WORLDWIDE та іншими.
Також промо-кампанія «Розщеплені на атоми» фіналіст категорії «ART DIRECTION & DESIGN» у номінації «Відеоролик, що анонсує спеціальну подію» та боротиметься за першість з FOX NETWORKS GROUP SPAIN, MIDDLE EAST AND AFRICA (VIMN), TV-3 й іншими.
«Зародження цих двох маркетингових кампаній розпочалося з моменту формування ідеї на рівні дизайну. Для нас було важливим зробити емоційно сильні проекти, які були конкурентними на професійному рівні», − коментує Олена Мартинова, директор зі стратегічного маркетингу 1+1 медіа.
Переможці премії PromaxBDA Global Excellence Awards 2017 будуть оголошені на церемонії нагородження 8 червня в Лос-Анджелесі.
Нагадаємо, що 14 березня 1+1 вже отримав золото міжнародної премії PromaxBDA Europe Awards 2017 за промо фільму «Розщеплені на атоми», а кампанія «25 незалежних років» стала володарем вітчизняного Телетріумфу.

Слідкуйте за новинами групи на офіційній facebook-сторінці 1+1 медіа