Укр
23 . 02 . 2017
1+1 медіа розробила нову стратегію корпоративної соціальної відповідальності
Якщо ви чули поняття «корпоративна соціальна відповідальність» (КСВ), але до кінця не зрозуміли що це таке, ми спішимо вам розповісти на прикладі нашої компанії.
З 2013 року ми реалізовуємо проекти корпоративної соціальної відповідальності та маємо власний досвід, яким хочемо поділитися з вами.
КСВ не обмежується лише добрими стравами для людей, які потребують нашої допомоги. Цей напрямок набагато ширший. Це - відповідальне ставлення будь-якої компанії до свого продукту або послуги, до споживачів, працівників, партнерів; активна соціальна позиція, що полягає в гармонійному співіснуванні, взаємодії та постійному діалозі із суспільством, участі у вирішенні найгостріших соціальних проблем. Це ті речі, які ми робимо сьогодні, щоб мати довгостроковий результат завтра. Це допомагає зробити внесок у сталий розвиток бізнесу та країни, в якій ми живемо.
Ми крокуємо у 2017 році вже з новою стратегією сталого розвитку. Хочемо вам розповісти про 5 напрямків діяльності, на яких ми сфокусували проекти КСВ та познайомити з персонажами-героями, що були призначені на «посади менеджерів напрямків»:
1. Напрям «Щасливі співробітники» включає в себе: - комплексне медичне страхування; - можливість пройти в офісі безкоштовні обстеження лікарів; - пільги на придбання абонементів у спортивні клуби, де співробітники можуть відвідувати басейн, тренажерні та фітнес зали; - корпоративні тренування з бігу та участь у півмарафонах; - здорове харчування (запрошені дієтологи, проведення конкурсів. Збалансоване харчування у кафе з корпоративними знижками).
2. В рамках напряму «Якісна освіта» створюються проекти для навчання та розвитку українців. Впроваджені та успішно реалізовуються проекти: - Вища Школа Media and Production; - профорієнтаційні екскурсії для школярів «Подорож до телевізійного задзеркалля»; - програма стажування «Ближче до ТБ»; - проект «Книголав»; - фестиваль «Де кіно».
3. Напрям «Здорова нація», сприяє покращенню здоров`я українців та допомагають вилікувати важко хворих людей із залученням співробітників медіа групи: - Здійсни мрію - Благодійні аукціони, які проходять в ефірі програми «Сніданок з 1+1» - ТСН Допомога - 2+2 Допомога - Проект «День Святого Миколая» - Проект «Міжнародний день людини з синдромом Дауна» - Здача крові в рамках проекту «Донорство» - Соціальна реклама, яка закликає людей стати донорами крові
4. В рамках напряму «Чисте довкілля» було впроваджено «Зелений офіс» - ряд заходів, які сприяють раціональному використанню природних ресурсів. Всі ініціативи здійснюються під гаслом: «зменшуй, перероблюй і повторно використовуй». І звичайно ж, весь комплекс діяльності компанії відповідає державним екологічним стандартам. На всі матеріали та обладнання, що купуються компанією, є сертифікати відповідності екологічним і санітарним нормам.
5. В рамках напряму «Повага до авторських прав» реалізовувався курс семінарів, які спрямовані на підвищення рівня правової свідомості співробітників, а також на висвітлення шляхів захисту авторських прав. «1+1 медіа» ініціювали національну програму «Чисте небо», спрямовану на захист прав інтелектуальної власності в мережі Інтернет та разом з іншими українськими медіа групами намагаються її вирішити проблему піратства в Україні.