Іванна Найда про розуміння аудиторії продукту та секрет успіху героїв для дітей

19.02.2016

Про контент та важливість розуміння аудиторії продукту:

Для телеканалу ПЛЮСПЛЮС дослідження аудиторії – це не рух навмання, а вища математика, адже ми посекундно аналізуємо інтерес аудиторії до контенту. Мультфільми дивляться практично всі люди, тому ми повинні бути зрозумілими для малюків, прийнятними для старших дітей та дорослих.

Ми працюємо зі світовими лідерами на ринку мультиплікаційного виробництва, яким можемо довіряти, і ці бренди, очевидно, вивчають свою аудиторію і прискіпливо ставляться до виробництва мультфільмів. Та ми завжди при складанні сітки мовлення орієнтуємось на українську специфіку і українського глядача.

Секрет успіху героїв світу ПЛЮСПЛЮС:

В героїв світу ПЛЮСПЛЮС вкладено дуже багато любові та роботи. Ці герої вимальовувались, виписувались, вибудовувались, наділялись тими чи іншими формулами поведінки, психологічними реакціями. Потім був етап доопрацювання з психологом, маркетологом, і з нашими авторами, які власне пишуть історії. 

Якщо не вдаватись в цю кропітку і довгу роботу, то наші герої – геометричні фігури, кожна з яких відповідає тому чи іншому психотипу дитини. Та, насправді, ідея набагато глибша, що доведено величезним успіхом. І я вірю в їхній успіх як героїв – всеукраїнських героїв для українських дітлахів.

Як розвивати героя:

Навіть найкрутіший герой нічого не вартий, якщо не буде команди дорослих, котрі вкладатимуться у цього героя. Наприклад, ті ж герої каналу ПЛЮСПЛЮС. Ми розуміємо, яку функцію вони повинні нести, якими вони повинні бути, який шлях вони мають пройти найближчі пару років. І ми постійно над цим працюємо і максимально вкладаємось в цих героїв.

На каналі ПЛЮСПЛЮС є величезне розмаїття мультиплікаційного продукту, із величезним вибором героїв. У світовій і українській літературі є купа героїв – у народних та сучасних казках. Тому я думаю, що героїв у нас вистачає. Мені здається, що у наших дітей може бути проблема з тим, як знайти і зрозуміти цих героїв. Може, батьки їм не читають чи не розказують про них, або сучасних дітей це в принципі не дуже цікавить.

Ми повинні розуміти, що герої у літературі чи мультиплікації – це як зірки, «селебрітіз». Щоб стати героєм, окрім того, що треба бути дуже класним і мати купу прекрасних рис, треба ще мати дорослих тьоть і дядь, які будуть піклуватися про те, щоб розказати про тебе і донести, що ти герой, зробити доступним все найкраще і геройське в тобі. У мене, наприклад, є такий герой – герой каналу ПЛЮСПЛЮС і я над цим працюю.

Та я думаю, що героїв не може бути багато. Тому я бажаю всім успіхів у цьому пошуку і повторююсь: просто придумати, яким герой повинен бути – це тільки третина справи. Дві третини цієї справи – зробити героя популярним, зробити із нього, умовно, Спайдермена. Я підозрюю, що десь є мільйон намальованих більш чи менш талановитими людьми героїв типу Спайдермена, але стати успішними вони матимуть шанс тільки тоді, коли до справи візьмуться  дорослі люди які знають, як зробити з просто хорошого хлопця зірку для наслідування.

 

Пітчинг «КнигоЛав» — це твій шанс
створити героя, якого полюбить вся україна!