Світлана Павелецька, PR-директор 1+1 медіа, розповіла, як зробити книгу такою, щоб вона продавалась

20.02.2016

18 лютого в рамках книжкового пітчингу Книголав  відбувся майстер-клас зі Світланою Павелецькою, PR-директором 1+1 медіа. Світлана розповіла, чому деякі книги стають успішними світовими бестселлерами, а деякі припадають пилом на полицях магазинів. Які канали просування «працюють» з книжками, а які не мають жодного сенсу.

Кілька порад для успішної книги від Світлани Павелецької:

     · Один раз можна все. Спробувати написати книгу однозначно варто.

     ·  Книги мають бути в тренді або дотримуватись вічних цінностей.

     ·  Є теми, які продаються завжди.

     ·   Популярні блогери та соціальні мережі - ключові канали у просуванні книги.

     ·  Літературні вечори є неефективними, коли письменник невідомий.

Більше цікавого у відео з майстер-класу.

 

Лічені години залишились до закінчення прийому робіт. Поспішайте!

Пітчинг «КнигоЛав» — це твій шанс
створити героя, якого полюбить вся україна!