Телеканал 2+2

«2+2» — загальнонаціональний український телеканал, що пропонує глядачам якісну добірку інформаційних та суспільно-політичних проектів власного виробництва, розважальних програм, фільмів, серіалів, топових футбольних трансляцій, орієнтованих переважно на чоловічу аудиторію. У 2015 році у зв’язку зі змінами суспільно-політичної ситуації в країні серед власних проектів «2+2» суттєво зросла частка суспільно-політичних та інформаційних програм, а також програм у жанрі журналістського розслідування, які користуються стабільно високою популярністю у глядачів.

Цільова аудиторія телеканалу «2+2» — чоловіки віком 20-50 років.

Про найгарячіші події в зоні АТО, про інші найбільш важливі питання розвитку країни, про реакцію світу на ситуацію в нашій державі глядачі «2+2» можуть довідатись з випусків новин програми «Спецкор», яка виходить в ефір у будні о 08:30, 18:30 та о 23:30. Ведучі «Спецкора» — Олександр Моторний, Руслан Ярмолюк — також є військовими кореспондентами «2+2». Вони щотижня змінюють один одного не лише в студії, а й на передовій.

Журналісти проекту розслідувань «Люстратор 7.62» не лише роблять резонансні викриття в ефірі програми, а й допомагають притягнути до відповідальності конкретних учасників злочинних схем. Назва програми дуже символічна, вона не лише говорить про необхідність очищення влади, а й підкреслює безкомпромісність «Люстратора» та його ведучого, учасника АТО Костянтина Лохвицького. «7.62» — непрості цифри: це один з найпопулярніших калібрів стрілецької зброї, зокрема, автомату Калашникова.

Програма журналістських розслідувань, в об’єктиві якої питання національної безпеки, корупції на всіх щаблях влади, свавілля великих бізнесменів, злочинного переплетіння інтересів правоохоронців і нечесних на руку ділків — це «Секретні матеріали», з якими глядачів знайомить ведуча Кароліна Ашіон.

Перелік проектів-розслідувань телеканалу «2+2» доповнює цикл документальних програм «Цілком таємно». Кожен випуск проекту присвячений одній резонансній темі, деталі якої або ретельно приховуються від громадян України, або про них просто не прийнято говорити вголос.

Програма «ДжеДАІ» не лише оперативно інформує глядачів «2+2» про дорожні пригоди в Україні та світі, про законодавчі нововведення, а й надає консультації юристів у спірних питаннях ДТП і практичні поради щодо утримання авто та розважає глядача курйозами автомобільного життя. Щодня проект «ДжеДАІ» та його ведуча Яна Андреєва допомагають і пішоходам, і автовласникам почуватися впевнено та захищено на вітчизняних автошляхах.

Поруч із суспільно-політичними та інформаційними програмами, значне місце в ефірі «2+2» займають спортивні, пізнавальні та гумористичні проекти, вітчизняні та зарубіжні фільми і серіали, які дозволяють глядачам пережити яскраві емоції, позбутися стресу, відволіктися від щоденних проблем.

Футбольно-аналітичне ток-шоу «Профутбол» першим у вітчизняному телевізійному просторі підіб’є підсумки футбольного тижня, нагадає глядачам найгостріші моменти матчів, дозволить переглянути ексклюзивні матеріали з-за лаштунків спортивних майданчиків, долучитися до якісного аналізу футбольних подій, підкріпленого зваженими оцінками експертів. Щонеділі о 21:30 дискусію в прямому ефірі «Профутболу», разом з постійними ведучими Ігорем Цигаником та Олександрою Лободою, ведуть відомі футбольні експерти.

Шанувальникам спорту канал «2+2» пропонує також найцікавіші трансляції футбольних матчів Чемпіонату України і топових боксерських поєдинків, документальні спецпроекти, присвячені знаковим подіям та видатним особистостям вітчизняного спорту. На офіційному сайті телеканалу «2+2» глядачам доступні он-лайн-трансляції спортивних подій.

Наразі покриття каналу в містах із населенням понад 50 тисяч мешканців становить 83%, а по всій Україні — 81%. Середня частка (shr) перегляду телеканалу у 2015 році досягла 3,9% за добу та 4,0% у прайм-тайм (19:00-23:00) за аудиторією «Чоловіки 20-50 рр.» у містах із населенням понад 50 тис. мешканців.

Affinity-індекс «2+2» за цільовою аудиторією Ч20-50 (50к+) значно перевищує цей показник для інших каналів групи «1+1 media» і у 2016 році становить 129%.