Телеканал ТЕТ

ТЕТ, він як суміш кіношного Тоні Старка та  бізнесмена Ілона Маска,  має неперевершене почуття стилю і вважає, що до життя потрібно ставитися з гумором, інакше воно зведе вас з розуму. ТЕТ підсолодив реальне життя жартами і транслює його більш, ніж в 100 містах України. Канал має покриття — 92,4%. Мовлення: ефірне, супутникове, кабельне. Орієнтується ТЕТ на аудиторію землян віком 4-35, які переважно проживають на території України.

Вперше канал з’явився в столичному ефірі 24 січня 1992 року під назвою «Тет-а-Тет» і став єдиною альтернативою «солідному» державному телебаченню. У 2001 році отримав статус регіонального, а в 2003 став загальнонаціональним каналом. З 2009 року ТЕТ входить до складу групи 1+1 медіа. З квітня 2016 року Генеральним продюсером каналу є Вікторія Левченко.

За результатами 2015 року ТЕТ посів 4 місце серед українських каналів, та неодноразово виходив на друге місце за добовою часткою. У ранковий час ТЕТ — стабільний лідер на українському ринку. Середній показник за добу за цільовою аудиторію в 2015 році становив 7%. А у 2016 році ТЕТ завоював найвищу частку за всю історію існування телеканалу. 

ТЕТ знає, що втрачений день той, протягом якого ви жодного разу не засміялися, тому ефірна сітка каналу — це якісний розважальний контент, в основі якого програми власного виробництва: комедійні телесеріали «Віталька», «Одного разу під Полтавою», «Одного разу в Одесі», скетчком «Країна У», реаліті-шоу «Панянка-селянка», а також прем’єри кращих закордонних серіалів. ТЕТ вірить, що змінити світ на краще легше за допомогою гумору, а не нудних моралізаторських лекцій. Адже в кожному жарті є лише частина жарту.

TЕТ надає доступ до найсмачнішого гумору цілодобово і не лише на телеекранах. Канал приділяє велику увагу своїй присутності в digital-просторі, що вже дозволило йому створити масштабну і лояльну інтернет-спільноту. Тому розвивати в собі почуття ТЕТ ви можете як перед екраном телевізора вдома, так і  за ноутом в офісі, чи в транспорті, залипаючи у свій смартфон.

TЕТ – упізнаваний бренд і творець яскравого креативу. Серйозну увагу канал приділяє своїй присутності в digital-просторі, що вже дозволило йому створити велику й лояльну Інтернет-спільноту.