Соціальна відповідальність 1+1 медіа

Група 1+1 медіа дотримується всіх зобов’язань, пов’язаних з відповідальним веденням бізнесу. Налагоджена система корпоративного управління дозволяє ефективно взаємодіяти з основними групами зацікавлених сторін. Визначати і враховувати їхні економічні, соціальні та екологічні інтереси, а також розробляти й реалізовувати відповідні активності.

Соціальна активність 1+1 медіа

Базові сфери реалізації соціальної відповідальності 1+1 медіа

  • Клієнти (рекламодавці, замовники, покупці контенту, etc)
  • Ділові партнери, акціонери
  • Персонал
  • Широка громадськість (цільові аудиторії) каналів
  • Екологія

У 2013 році в групі була розроблена комплексна стратегія соціальної відповідальності 1+1 медіа.

В Україні пройшла акція чистоти

Підтримати волонтерську акцію "Зробімо Україну чистою" на вулиці вийшли майже 200-ті тисяч людей: від пересічних службовців до можновладців. Прибирали скрізь, починаючи зі своїх подвір'їв, парків та скверів.