Даниіл Агарков, Digital-маркетолог відділу маркетингу Київстар ТБ
- Сучасний маркетинг формує та несе чіткі меседжі, які є частиною важливої для суспільства ідеї.
- Сьогодні головна мета Київстар ТБ полягає в наближенні до своїх користувачів, так би мовити, «стати невід’ємною частиною їх вечора» та дати змогу насолодитися класним кіно та проєктами.
- Головне правило маркетингу — бути відкритим до людей, а також своєчасна та влучна комунікація.
Повномасштабну війну зустрів у Маріуполі
З чого розпочалася для вас повномасштабна війна? Чи був план дій як діяти?
Повномасштабну війну зустрів у Маріуполі. Напередодні, 23-го лютого мав спокійне та розмірене життя з власними планами. Навіть 25-го планував їхати на концерт у Дніпро. 24-го, прокинувшись, побачив у стрічці багато повідомлень. Зрозумів, що почалася масштабна агресія росії проти України.
Пам’ятаю черги в магазинах та банкоматах. Відчувався певний хаос серед людей. Ніхто не розумів, як діяти. Я особисто зберігав спокій та цілий день провів у новинах.
Справжню небезпеку відчув 10-го березня, коли було влучання під моїм будинком
Якими були перші тижні великої війни?
Вперше війну відчув у 2014 році, в рідному місті Єнакієве, Донецької області. Тоді події були ніби далекими від мене. Вони заклали невірну уяву про війну. Тому думав, що в цьому випадку буде так само та невдовзі все завершиться. Розумію, що це було хибно. Так, 27-го лютого в місті зник мобільний зв’язок. 2-го березня востаннє було світло; 3-го — зникло водопостачання; 6-го — припинили постачати газ. Вже 7-го — ми готували їжу на вогнищі на подвір’ї, чергуючи з сусідами, забігаючи в будинок між свистами падаючих неподалік снарядів. І весь час чули звук авіації в повітрі.
Справжню небезпеку відчув 10-го березня, коли було влучання під моїм будинком, потім ще 2 безпосередньо на багатоповерхівку, в якій ми жили. Тоді авіація була дуже активна. 11-го березня ми виїхали з квартири, бігли до мого колишнього офісу. На цьому шляху над нами заревіла авіація. Пам'ятаю, що серце билося так, що думали, що в літаку чутно його биття. Біля офісу тоді все було зруйновано, а танковий бій відбувався у 200 метрах від нас. Через кілька днів мої колишні колеги допомогли виїхати з міста. Вони — справжні герої. Врятувавши свої сім’ї, кожен із них повертався за іншими. Тепер у нас є умовна дата — 14 березня. В цей день ми вітаємо одне одного з Днем народження.
З ваших соціальних мереж можна зрозуміти, що ви займаєтесь волонтерською діяльністю, зокрема зборами коштів. Розкажіть про це детальніше.
Намагаюся завжди підтримувати збори коштів для моїх близьких та знайомих. Вперше, на свій День народження, попросив замість подарунку підтримати збір та акумулювати трохи більше 5 тисяч гривень для давнього знайомого, який зараз воює.
Ще один збір зробив для батька моєї знайомої з Маріуполя. В мене була ідея долучити людей через інтерактив, тому вирішив, що за кожну гривню донату буду пробігати 10 м. Так, завдяки всім небайдужим, малими та великими донатами, вдалося зібрати 100100 гривень за тиждень. Надзвичайно радісно за таку активність. Важливо пам’ятати, що кожен донат є рятівним.
Наша команда — потужна, я гордий за кожного
Ви долучилися до команди Київстар ТБ у квітні 2023 року. Розкажіть про внутрішні процеси відділу маркетингу, в чому особливість роботи менеджера з Digital-маркетингу в умовах війни?
Мій прихід в команду припав на момент заснування нового напряму — спонсорської реклами на платформі кіно та телебачення. Спершу мене попросили долучитись, побудувати перші кроки для запуску напряму. Після цього цей стрім став найприорітетнішою задачею, довелось опанувати його.
Сьогодні частиною моїх обов’язків є контроль запущених процесів, аналітика рекламних кампаній та розробка медіапланів, пропозицій для рекламодавців, сумісно з нашою комерційною командою групи.
Чи змінився запит на українськомовний контент?
Так, популяризація продукту українською мовою є беззаперечно важливим пріоритетом. Ми розуміємо, що зростання такого запиту є пропорційним до зростання свідомості наших співгромадян. Київстар ТБ бачить перед собою важливу місію — підтримувати українське, розвивати українське, не тому, що це мейнстрімно та модно, а тому що це формує наше суспільство. Це частина нашої місії.
З якими складнощами та викликами доводилося стикатися за період великої війни?
Особисто мені команда допомогла перебороти всі складнощі. Якщо казати більш глобально — ми завжди намагаємось об’єднатися перед викликом. Коли відбуваються ситуативні події, наприклад, обстріли, намагаємось інформаційно підтримувати користувачів, обмежуючи промо та розважальну активність. Перш за все, пропонуємо джерела, де можна знайти важливу інформацію.
Київстар ТБ сьогодні — це важлива частина мого вечора, невіддільний бренд
Поділіться думками, яким є ринок реклами в умовах війни? Яким є бренд Київстар ТБ сьогодні та що в планах у команди?
2022 рік — був страшний для всіх нас. Зараз вже ринок зростає, стрімко рухається до кращого.
Нещодавно ми зробили новий крок, запустивши TikTok проєкту «Про Кіно для ТеБе».
Невдовзі плануємо запуск TikTok-акаунту про реслінгу. Це було дійсно дивовижно та дуже голосно останнім часом у медіа серед фанатів. Уявіть, останні реслінг події WWE показувались на українському телебаченні в 2013 році.
Ми купили права на транслювання десятків подій у 2024 році, знайшли коментаторів, що робили це ще у 2013 році. Коротко — фанати були шоковані. Минуло 10 років і ми повертаємо легендарні голоси та події вашого дитинства і юності. Вважаю, що підтримувати український продукт — це круто.
Мрію з’їздити у мирний Маріуполь
Що для вас зараз є мотивацією?
Мотивація — це результат докладених зусиль. Мені подобається працювати над продуктом, розвиток якого бачу та відчуваю, адже Київстар ТБ — це досить динамічний продукт.
Якою є ваша мрія після Перемоги?
Мрію з’їздити у мирний Маріуполь. Хоча рідні місця зруйновані, хочеться побути та відчути, чи він той самий, чи збереглося щось таким же світлим і неспотвореним, яким Маріуполь залишився у моїй пам’яті.