НовиниНовини22 лютого 2018

1+1 медіа передає «Естафету добра» компанії Syngenta

20 лютого 2017 року, у Всесвітній день соціальної справедливості, у компанії 1+1 медіа почався корпоративний челендж «Естафета добра». Протягом року в рамках проекту реалізовано 18 волонтерських заходів для тих, хто потребував допомоги. І от настав час передати естафетну паличку далі, щоб ініціативу підтримали інші соціально відповідальні компанії, а кількість добрих справ в Україні зростала. 

Рік тому в медіа-групі стартував проект корпоративного волонтерства, в рамках якого кожен підрозділ обирав певну добру справу, впродовж двох тижнів її  реалізовував, у короткому відеоролику ділився результатами та передавав естафетну паличку іншій команді колег. Це створювало певний азарт, адже ніхто не знав, хто стане наступним у цьому ланцюжку.

Першими в проекті взяли участь ТОП-менеджери на чолі з Олександром Ткаченком, генеральним директором медіа-групи. Вони зробили капітальний ремонт у кімнаті зустрічей дітей з батьками у Київській дитячій інфекційній лікарні та висадили троянди на території лікувального закладу. Крім того, розмалювали за авторським ескізом арт-директора телеканалу ПЛЮСПЛЮС стіну в приймальні реанімаційного відділення.

Далі «Естафета добра» вирушила до Київського пансіонату ветеранів праці, Головного військового клінічного госпіталю Києва, Спеціалізованого будинку дитини Київської області (м. Боярка), притулку для тварин «Сиріус», центру соціальної опіки «Отчий Дім», Київського обласного соціального центру «Мати та дитина разом», Київського військового ліцею ім. І. Богуна, Міського центру крові (м. Київ), притулку реабілітації для ведмедів «White Rock». Також волонтери провели освітні та культурні заходи для молоді з інвалідністю.

«Вдячний хлопцям за те, що вони розчистили ліс на території пансіонату, проклали нові доріжки для прогулянок, забезпечили нас будівельними матеріалами для подальшого ремонту. А дівчатам дякую за прибирання їдальні та поверху для проживання», - дякує Олександр Коняхін, директор Київського пансіонату ветеранів праці.

За 246 годин корпоративного волонтерства медіа-група реалізувала 18 добрих справ, що дало змогу допомогти людям і тваринам, яким життя послало випробування. Протягом року добровільних помічників об`єднував «соціальний тімбілдинг», а це, своєю чергою, мало величезний позитивний вплив як на працівників компанії, так і на громаду. 

«Щасливі, що ініціатива запалила всю компанію, що кожна команда реалізовувала свої ідеї, але в рамках великого спільного проекту. Ми впевнені, що разом можемо більше, просто іноді потрібен невеличкий поштовх. І ми хочемо надати цей імпульс компанії Syngenta, з якою ми, будучи членами Центру «Розвиток КСВ», вже не перший рік розвиваємо в Україні корпоративну соціальну відповідальність. Сподіваємось, що вони підтримають цю ініціативу та через місяць передадуть естафетну паличку наступній компанії», - каже Світлана Павелецька, PR-директор 1+1 медіа.

 

Читайте також