НовиниНовини4 березня 2020

1+1 media розширює своє дистрибуційне портфоліо новими телеканалами медіахолдингу ViacomCBS

Група 1+1 media і ViacomCBS Networks International, одна з провідних компаній у світі в області розваг і глобальний виробник високоякісного контенту, розширили свою співпрацю. Тепер українським глядачам будуть доступні нові канали, у тому числі з висококласним контентом для всієї родини.

У рамках продовження співпраці з ViacomCBS група 1+1 media уклала нову довгострокову угоду про трансляцію телеканалів медіахолдингу в 2020 році. Згідно з угодою, 1+1 media залишається єдиним в Україні дистрибутором каналів ViacomCBS, а також розширює своє портфоліо телеканалами Paramount Channel і NickToons. Обидва вже пройшли процедуру адаптації та отримали дозвіл на ретрансляцію на території України. Крім того, група 1+1 media додатково запускає в Україні HD-версії телеканалів Paramount Channel і Spike. Нові телеканали вже доступні в мережах вітчизняних кабельних, супутникових і IPTV / OTT провайдерів.

Paramount Channel − розважальний канал, який пропонує глядачами кращі кінохіти − історії, які зачіпають кожного і не дають відірватися від екрану. Глядачі Paramount Channel можуть побачити головні блокбастери нового тисячоліття, легендарну класику кінематографа і краще жанрове кіно. Телеканал показує роботи-переможці міжнародних фестивалів останніх років від таких режисерів як Роман Поланскі, Паоло Соррентіно та Вес Андерсон, а також актуальні ток-шоу за участі світових зірок, наприклад, «Шоу Грема Нортона» і «BAFTA − життя в картинах».

Телеканал NickToons створений для дітей у віці від 6 до 10 років і транслює виключно мультфільми. Наразі в програмній сітці телеканалу вже більше 600 годин найвідоміших мультиплікаційних серіалів, щороку вона поповнюється 200 новими епізодами. Серед контенту каналу − такі добре відомі та  улюблені дітьми серіали, як «Губка Боб Квадратні Штани» (SpongeBob SquarePants), «Черепашки-ніндзя» (Teenage Mutant Ninja Turtles), «Кунг-Фу Панда» (Kung Fu Panda), «Пінгвіни з Мадагаскару »(The Penguins of Madagascar),« Монстри проти прибульців »(Monsters vs. Aliens) та інші.

«Поява нових тематичних телеканалів в нашому портфоліо − це відповідь на потреби українських глядачів. Ми розуміємо, якого саме контенту їм хотілося б бачити більше, а тому розширення співпраці з компанією ViacomCBS, канали якої ми дистрибутуємо вже не перший рік, − це результат нашого спільного бажання забезпечити глядача легальним доступом до культових телевізійних продуктів», − коментує Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення.

«Ми раді розширити співпрацю з групою 1+1 media, нашим багаторічним партнером в Україні. Кіноконтент та анімаційні серіали для дітей – одні з найбільше затребуваних категорій серед сучасних глядачів. Тепер в українських глядачів з'явилися два нових канали, де транслюються кращі світові кінохіти і улюблені мільйонами дітей анімаційні серіали», − зазначив Моріс Холс, виконавчий віце-президент і генеральний менеджер ViacomCBS Networks International в країнах Бенілюксу, Скандинавії, Україні, Росії, країнах СНД і Балтії.

 

Про ViacomCBS

ViacomCBS Networks International, підрозділ ViacomCBS Inc. (NASDAQ: VIAC), володіє відомими у всьому світі медіабрендами, серед яких Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount Network, Network 10, Channel 5, Telefe, Viacom 18, ViacomCBS International Studios, Pluto TV та інші. Крім надання інноваційних телевізійних сервісів і цифрових продуктів, ViacomCBS Networks International володіє масштабними можливостями для виробництва, розповсюдження контенту і просування для партнерів на п'яти континентах в більш ніж 180 країнах.

 

Читайте також