НовиниНовини27 серпня 2019

1+1 media distribution поінформувала про статус проекту кодування та перспективи Pay TV ринку

У рамках заходу група поінформувала ЗМІ щодо статусу реалізації проекту кодування супутникового сигналу, яке відбудеться 20 січня 2020 року, та детально розповіла про кроки, які очікують на ринок найближчим часом − кодування транспортного сигналу «Зеонбуд», маятникові відключення сигналів медіагруп абонентам супутнику, запуск HD-версій телеканалів 1+1, 2+2 та ТЕТ, кодування супутнику та перехід на нові стандарти супутникового мовлення DVB-S2/MPEG-4.

Ярослав Пахольчук, керівник напрямку платного телебачення, та Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media, представили деталізований огляд вітчизняного ринку Pay TV за минулі роки та озвучили прогноз можливостей щодо розвитку ринку у майбутньому.

«За нашими оцінками кількість абонентів платного телебачення зросте до 6,7 млн. абонентів, а розмір ринку буде майже 10 млрд грн  вже у 2021 році. Ці дані є підтвердженням того, що, у тому числі завдяки кодуванню, відкриються нові можливості для учасників ринку та виробників контенту. Кодування, яке відбудеться вже за 5 місяців, дасть новий поштовх для розвитку ринку – попри те, що цей крок доволі непростий у реалізації, медіагрупи та провайдери чітко розуміють, для чого він відбувається, і які перспективи для їх розвитку відкриє», − прокоментував Ярослав Пахольчук, керівник напрямку платного телебачення групи 1+1 media.

Також, під час заходу були оприлюднені нові досягнення групи у боротьбі із піратством контенту. Так, за останні 3 роки група спільно з Департаментом кіберполіції Національної поліції України офіційно направила порушникам більше 150 претензій, за якими у подальшому було проведено більше 10 обшуків та фіксацій порушень закону, а також відкрито 37 кримінальних проваджень. Дізнатись більше про протидію піратству можливо із сюжету ТСН за посиланням.

«Пірати – це суттєва проблема, яка не просто перешкоджає розвитку ринку, а й фактично зменшує дохід правовласників за вироблений ними контент та провайдерів. Тому вирішення проблеми піратства є фундаментальним завданням для ринку платного ТБ», − зазначив Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media.

Крім того, на прес-ланчі була презентована оновлена контентна пропозиція 1+1 media – нещодавно до портфоліо 1+1 media distribution були додані телеканали виробництва FilmUA Group «FILMUADRAMA» та «КУС-КУС», який планує отримати ліцензію у вересні цього року. Відтепер пропозиція нараховує 26 різножанрових телеканалів преміальної якості, 13 із яких доступні для перегляду у HD-версіях, а усі ці канали разом згенерують до 30% загального телеперегляду в системах платного ТБ.

Для того, аби отримати матеріали прес-ланчу 1+1 media distribution, надішліть ваш запит на адресу: prgroup@1plus1.tv.

Читайте також