1+1 media презентували революційний проєкт «Mind Contest: Люди проти машин»
19 листопада, 1+1 media оголосила про проведення батлу між людьми та машинами – «Mind Contest: Люди проти машин». Це унікальний проєкт-експеримент, який має на меті перевірити гіпотезу про те, що штучний інтелект може протистояти людському та самостійно створювати не менш оригінальний контент.
«Ми, як компанія, що цінує людей ідей, хочемо дати змогу креативній індустрії зійтись в батлі з нейромережею та нарешті перевірити, чи справді роботи здатні замінити людей творчих професій на ринку праці у найближчому майбутньому, або це міф. Приєднуйтесь до проєкту, якщо ви не боїтесь стати суперником штучного інтелекту та відстояти звання людей-креаторів», — наголосила Світлана Павелецька, ментор проєкту «Mind Contest: Люди проти машин» та директорка із маркетингових комунікацій групи 1+1 media.
Членами журі проекту стали: голова журі, керівник «Телевізійного бізнесу» 1+1 media, генеральний продюсер каналу 1+1 Максим Кривицький, головний продюсер розважальних програм каналу 1+1 Ольга Слісаренко, креативний продюсер управління розважальних програм каналу 1+1 Ксенія Чорна, письменниця, сценаристка, співачка, журналістка, телеведуча Ірена Карпа, режисер та кліпмейкер Любомир Левицький.
Ментори проєкту: Світлана Павелецька, директор з маркетингових комунікацій 1+1 media, та Анна Ткаченко, керівник 1+1 Digital та Інновації.
Реалізація проєкту відбуватиметься у декілька етапів:
На першому етапі 1+1 media та журі знаходитимуться у пошуку учасників для формування Л-команди – контентмейкерів, що наважаться позмагатися з нейромережею. На основі поданих заявок журі відберуть до 12 учасників, які будуть розподілені у другому етапі на декілька суперкоманд. Заповнити заявку на участь в проєкті можна до 29 грудня 2019 року тут.
У другому етапі команди людей та нейромережа будуть працювати над реалізацією власної ідеї. Задача кожної команди людей ‒ створити тізер до власно вигаданого серіаліті, який далі буде змагатися з тізерами ідей, згенерованими нейромережею. Для рівних шансів на виграш ‒ кількість ідей від нейромережі буде дорівнювати кількості ідей від команд людей. Для забезпечення конфіденційності та нерозголошення авторства з учасниками буде підписано угоду, яка гарантуватиме збереження таємниці змісту ідеї та її реалізації до фінального етапу. Список учасників Л-команд буде оголошено 16 лютого 2020 року.
Під час роботи над ідеями та тізерами учасників Л-команд будуть підтримувати й консультувати ментори проєкту.
Третій і фінальний етап проєкту відбудеться 18 квітня 2020 року у Києві, де для журі та глядачів батлу будуть презентовані тізери, створені Л-командами та нейромережею, але без зазначення авторства. Журі разом із присутніми гостями фінального заходу шляхом голосування оберуть фаворита і лише після цього дізнаються, хто його творець — людина чи машина.
Команда переможців проєкту отримає фінансову винагороду у розмірі 100 тисяч гривень. У випадку перемоги нейронної мережі кошти підуть на благодійність.
«Ми з членами журі вже в очікуванні робіт учасників та усвідомлюємо відповідальність за підбір команд, що матимуть змогу позмагатися зі штучним інтелектом. При оцінці робіт у фіналі журі не знатимуть, який з тізерів належить людям, а який нейромережі, та голосуватимуть лише беручи до уваги враження від рівня роботи. Тому бажаю успіхів, переможе найкращий!» – розповів Максим Кривицький, голова журі, керівник «Телевізійного бізнесу» 1+1 media, генеральний продюсер каналу 1+1.
Ідея використання нейронної мережі була запропонована креативним агентством TABASCO. 1+1 media взяла її до подальшої самостійної розробки та трансформувала в концепт проєкту «Mind Contest: Люди проти машин».
Створенням та програмуванням нейронної мережі займається IT-компанія «Kazkar.com», яка протягом всього змагання буде комунікувати від сторони нейромережі.
«Ми маємо навчитись використовувати штучний інтеллект не щоб замінити себе, а щоб самим стати краще. Людина не в змозі опрацювати величезну кількість інформації без допомоги: технології стають все доступнішими, а творчість машин все більш реалістичною. Для нас це сигнал, з одного боку, вчитись критично сприймати інформацію, а з іншого – підвищувати планку креативності. І тут машини допоможуть, перш за все, як інструменти», – коментує Дмитро Федюков, Head of «Kazkar.com».
Над створенням проморолику працювала команда «1+1 Promo», а візуальним образом проєкту та сайтом займалися команди «1+1 Design» та «1+1 Digital».
Проморолик доступний за посиланням.
Офіційні сторінки проєкту в соціальних мережах:
Facebook: https://www.facebook.com/peopleagainstmachines/
Instagram: https://www.instagram.com/people_against_machines/
Офіційна маска «Mind Contest: Люди проти машин» в Instagram за посиланням