Проєкти групи

Проєкти групи

Нині 1+1 media впроваджує серію проєктів та ініціатив, що наближають Перемогу України у війні з рф. До повномасштабного вторгнення ми втілювали велику кількість різножанрових мультимедійних проєктів та комунікаційних кампаній 360, які виконували суспільно важливі функції. Ці проєкти знаходили відгук серед мільйонів українців та отримали багато професійних відзнак. Після Перемоги ми обов'язково повернемося до цих проєктів.

Робота в умовах війни

Робота в умовах війни

З перших днів повномасштабної війни робота 1+1 media кардинально змінилась: добувати й опрацьовувати інформацію стали в рази швидше, а інфоприводи – перевіряти в рази ретельніше. Десятки кореспондентів, операторів та інших фахівців вчилися працювати в нових умовах: під вибухи ракет, в укриттях і навіть в інших куточках світу. У регулярній рубриці «Робота в умовах війни» 1+1 media розповідає про те, якими були перші години 24 лютого та як вдалося переналаштувати роботу з того часу. Усе це – через інтерв’ю з журналістами, продюсерами, ведучими, операторами, комунікаційниками, редакторами тощо. Матеріали знайомлять з тими людьми, хто першими повідомляє про всі важливі події у країні та завдяки чиїй відважності глядачі отримують актуальну інформацію з фронту.

Save Ukraine — #StopWar у Варшаві

Save Ukraine — #StopWar у Варшаві

Це наймасштабніший благодійний телемарафон в історії українського телебачення, що пройшов 27 березня на базі польського телеканалу TVP. Більше 30 телеканалів по всьому світу синхронно транслювали проєкт, загалом 80 млн людей з усіх континентів дивилися телемарафон у прямому ефірі. Мешканці більше ніж 50 міст та столиць вийшли на вулиці, щоб підтримати Україну та доєднатися до телемарафону, 30 світових політичних лідерів звернулися до українців та міжнародної спільноти. Більше 17 млн людей були об’єднані комунікаційною кампанією в медіа та у соціальних мережах.

Благодійний концерт гурту ОЕ в метро

Благодійний концерт гурту ОЕ в метро

У великодню неділю на більшості телеканалів і платформ України та в міжнародних медіа відбулася телевізійна трансляція благодійного концерту гурту «Океан Ельзи» «І все буде добре». Захід пройшов у київському метрополітені — на станції «Золоті ворота», яка є однією з найкрасивіших у світі. Саме метро стало прихистком для сотень тисяч киян під час бомбардувань столиці, тож це місце обрали не випадково. Зйомки концерту відвідали волонтери, медики, військові, співробітники ДСНС, Укрзалізниці, Національної поліції — всі ті, хто зараз цілодобово наближає перемогу України.

Телемарафон Save Ukraine - #StopWar з Берліна та Києва

Телемарафон Save Ukraine - #StopWar з Берліна та Києва

29 травня, в День Києва, одночасно зі столиці Німеччини та України пройшов міжнародний телемарафон. Понад 20 000 людей зібралися на площі біля Бранденбурзьких воріт. Також люди з усіх континентів та понад 30 міст світу вийшли на вулиці з меседжами #StopWarInUkraine #stoprussia #StandWithUkraine #EmbraceUkraine. Серед них — Берлін, Лондон, Мілан, Торонто, Кашкайш, Стокгольм, Берн, Софія, Копенгаген, Таллінн, Афіни, Сан-Паулу, Курітіба, Відень, Вашингтон, Тирана та безліч інших.

Match for peace #StopWarInUkraine в європейських країнах

Match for peace #StopWarInUkraine в європейських країнах

У квітні стартувала серія благодійних матчів київського «Динамо» на підтримку України, організованих спільно з 1+1 media. Станом на кінець липня пройшло вже 10 ігор у Польщі, Туреччині, Хорватії, Німеччині, Румунії, Швейцарії, Естонії, Іспанії, Бельгії та Великобританії. Це не просто матчі, а справжнє футбольне, мистецьке та антивоєнне видовище, що привертає увагу спортивного світу та міжнародної спільноти до драматичних подій в Україні внаслідок війни рф. Тому кожен матч супроводжується художнім перфомансом від відомих в усьому світі українських зірок. Сумарно в межах благодійних матчів та інших супутніх заходів вдалося зібрати понад 35 000 000 грн.

Embrace Ukraine — #StrivingTogether в Амстердамі

Embrace Ukraine — #StrivingTogether в Амстердамі

21 червня в столиці Нідерландів відбувся міжнародний благодійний телемарафон, який вже втретє обʼєднав людей з усіх континентів навколо теми підтримки України. Напередодні засідання Європейської ради у Брюсселі, де вирішувалося питання надання Україні статусу країни-кандидата в ЄС, зірки Євробачення, голови європейських держав, євродепутати та лідери думок звернулися до міжнародної аудиторії, висловивши свою солідарність та готовність підтримувати таке рішення. Захід відвідало понад 15 000 людей, а Digital-кампанія проєкту охопила близько 27 000 000 людей. Загалом протягом трьох благодійних телемарафонів на вирішення важливих гуманітарних і медичних проблем було зібрано близько 55 млн грн.

Спорт проти війни

Спорт проти війни

У червні 2022 року 1+1 media спільно з легендарним футболістом Андрієм Шевченком запустили проєкт “Спорт проти війни”. Це масштабна комунікаційна кампанія, а також серія ініціатив, відеороликів та акцій, покликаних привернути увагу міжнародної спортивної спільноти до війни в Україні. Мета кампанії - блокування російських збірних і команд, бойкот спортсменів-росіян, які висловилися за війну або не озвучили свою позицію, і всебічна підтримка українського спорту.

Плюсуй Українську

Плюсуй Українську

У лютому 2023 року 1+1 media спільно з WAW: альтернативне медіа і МКІП запустили масштабний проєкт «Плюсуй українську». Ініціатива спрямована на популяризацію української мови та культури, викорінення російського контенту з медіаполя та формування звички спілкуватися як вдома, так і в інших сферах життя українською.

Жити Далі

Жити Далі

1 грудня 2022 року 1+1 media запустила спецпроєкт «Жити далі» за підтримки Благодійної організації «Cмарт Ангел» і за ініціативою першої леді Олени Зеленської. Це масштабна мультижанрова ініціатива, мета якої — допомогти українцям справлятися з негативними емоціями, піклуватися про ментальне здоровʼя, знайти нові точки опори та продовжувати жити, навіть коли наше мирне життя через повномасштабну війну рф в Україні поставлено на паузу.

Вулиця Сезам

Вулиця Сезам

27 березня на телеканалі ПЛЮСПЛЮС та ексклюзивно на платформі Київстар ТБ стартував показ освітнього анімаційного серіалу для дітей з всесвітньо відомими героями «Вулиця Сезам». 140 5-хвилинних епізодів проєкту були спеціально розроблені, щоб допомогти дітям і батькам справлятися з кризовими ситуаціями та стресом, що виникли зокрема внаслідок повномасштабного вторгнення рф в Україну. Проєкт реалізується у межах партнерства зі створення Всеукраїнської програми ментального здоров’я за ініціативою першої леді Олени Зеленської.

Здісни мрію

Здісни мрію

6 грудня 2023 року, у день Святого Миколая, 1+1 media перезапустила благодійний проєкт «Здійсни мрію», прагнучи розповідати про дітей, які наближають нашу перемогу та допомагати малечі, в якої повномасштабна війна відібрала право на дитинство. Ініціатива реалізується в компанії з 2016 року, проте через велику війну рф проти України набула інших сенсів. Зірковими менторами проєкту стали: ведучий телеканалу 1+1 Україна Тімур Мірошниченко, ведуча ранкового проєкту «Сніданок з 1+1» Неля Шовкопляс, ведучий проєкту «Ближче до зірок» на телеканалі ТЕТ, інфлюенсер Нікіта Добринін, ведуча 1+1 Марафон і ТСН Наталія Островська.

Право на освіту

Право на освіту

Рух за зміни в українській школі. Соціальний проєкт, який захищає право на освіту для маленьких пацієнтів лікарень, ініціює відкриття шкіл у лікарнях, допомагає вчителям, ініціює державні зміни та реформи в освіті. Кураторка проєкту — Наталія Мосейчук, телеведуча каналу «1+1» .

Люди Ідей+. #забутипровік

Люди Ідей+. #забутипровік

Масштабна соціальна кампанія із протидії ейджизму щодо людей старшого віку, ініційована 1+1 media в травні 2019 року. Наприкінці 2019 року проєкт #забутипровік отримав найпрестижнішу PR-премію Європи – European Excellence Awards у категорії Change Communications і став фіналістом найавторитетнішої української нагороди в галузі маркетингових комунікацій Effie Awards Ukraine.

1+1 Digital Weekend

1+1 Digital Weekend

Неформальний освітній івент, який спеціалізувався на тематиках контенту, медіа та технологій, що їх змінюють. На прикладі власних кейсів команда 1+1 media розповідала про специфіку створення сучасних медійних продуктів: від розробки проєкту, креативу, сторітелінгу до адаптації та монетизації контенту на різних платформах.

The Next Big Thing. Generation

The Next Big Thing. Generation

Пітчинг ідей найкращого телевізійного формату серіалу та веб-формату для інтернет-середовища. Кожному поколінню свій контент, свої історії і свої емоції. The Next Big Thing 2018. Generation — це можливість запропонувати ідею, яка влучить у серце вподобань людей -X, -Z та -Y.