Реклама та спонсорство
Пряма реклама на телебаченні
Пряма реклама на телебаченні
![Sirius Media Sirius Media](/_nuxt/img/logo.sirius_media.8bcfd80.png)
Спонсорство на телебаченні
Спонсорство на телебаченні
![Global Media Group Global Media Group](/_nuxt/img/logo.global_media_group.0ad1ee9.png)
Контакти
Продажі та реклама у digital
Продажі та реклама у digital
![1+1 Digital Sales 1+1 Digital Sales](/_nuxt/img/logo.1p1_digital_sales.9f8c264.png)
Зовнішня реклама
![Зовнішня реклама](/_nuxt/img/outdoor.c419380.jpg)
Зовнішня реклама
![Dovira Dovira](/_nuxt/img/logo.dovira.0c61af9.png)
Контакти
Лідерство
У 2021 році телеканали групи 1+1 media неоднаразово демонстрували лідерство у своїх сегментах, пропонуючи чимало новинок та продовжуючи проєкти, які стали для глядачів класикою. Так, згідно з даними Nielsen, 1+1 media увійшла у ТОП-2 медіагруп України та сумарно зібрала 18,1% частки за аудиторією 18-54 (50 тис.+). Разом з тим, телеканал 1+1 став абсолютним лідером українського телебачення в прайм-таймі, зібравши частку 10,3% за комерційною аудиторією 18-54 (50 тис.+). Загалом телеканал завершив 2021 рік на другій позиції з часткою 9,4%.
З 1 січня року по 28 лютого 2022 1+1 media також була у ТОП-2 медіагруп України та сумарно зібрала 17% частки за аудиторією 18-54 (50 тис.+). Телеканал 1+1 став лідером з часткою 9,2%.
З початком повномасштабного вторгнення, поки панель Nielsen готується до перезапуску, ринок орієнтується на дані переглядів від ОТТ-платформ. За даними платформи онлайн-телебачення Київстар ТБ, 1+1 media суттєво виросла в частці і завершила рік на першій позиції з середньою часткою 29,9%.