Лідерство
У 2021 році телеканали групи 1+1 media неоднаразово демонстрували лідерство у своїх сегментах, пропонуючи чимало новинок та продовжуючи проєкти, які стали для глядачів класикою. Так, згідно з даними Nielsen, 1+1 media увійшла у ТОП-2 медіагруп України та сумарно зібрала 18,1% частки за аудиторією 18-54 (50 тис.+). Разом з тим, телеканал 1+1 став абсолютним лідером українського телебачення в прайм-таймі, зібравши частку 10,3% за комерційною аудиторією 18-54 (50 тис.+). Загалом телеканал завершив 2021 рік на другій позиції з часткою 9,4%.
З 1 січня року по 28 лютого 2022 1+1 media також була у ТОП-2 медіагруп України та сумарно зібрала 17% частки за аудиторією 18-54 (50 тис.+). Телеканал 1+1 став лідером з часткою 9,2%.
З початком повномасштабного вторгнення, поки панель Nielsen готується до перезапуску, ринок орієнтується на дані переглядів від ОТТ-платформ. За даними платформи онлайн-телебачення Київстар ТБ, 1+1 media суттєво виросла в частці і завершила рік на першій позиції з середньою часткою 29,9%.
Молодість Дистриб’юшн
Каталог




























