НовиниНовини30 серпня 2018

1+1 медіа розпочинає пошук «Людей Ідей»

Про це йдеться у промо-ролику проекту «Люди ідей», який група 1+1 медіа транслюватиме на каналах 1+1, 2+2, ТЕТ, ПЛЮСПЛЮС та у соцмережах групи.

Відео розповідає про унікальні властивості, які має людське тіло, але які не працюватимуть, якщо не наділені ідеєю. Над створенням ролику працювали співробітники 1+1 медіа з команди «Сніданку з 1+1». Зокрема, автором сценарію та креативним продюсером роботи є Ірина Никончук, а режисером – Тетяна Алферова.

Головними героями відео стали Євген Кот, танцівник проекту «Танці з зірками», Рігоберт Мустеліер, учасник 7-го сезону шоу «Голос країни», Антон Мурафа, відомий український блогер, акторка Надія Коверська, яка, до речі, знімалась на 9-му місяці вагітності, та інші.

«1+1 медіа цінує ідеї співробітників і ставить їх вище за все. Для нас як для роботодавця важливі не тільки досвід і професійні скіли кандидатів. Конкурентною перевагою є наявність і бажання втілювати свої ідеї, що допоможуть компанії рухатись вперед, а людині – розвиватись разом з нами», – коментує Лариса Брувер, HR-директор 1+1 медіа.

Нагадаємо, в лютому 2018 року компанія розпочала оновлення бренду роботодавця із запуску масштабного спецпроекту «Люди Ідей». Це перший проект про співробітників у медіасфері, який відкриває залаштунки телебачення та розповідає щирі історії про роботу, особисте життя, про цінності колег і те, за що вони люблять свою компанію. 

Відштовхуючись від концепції «Людей Ідей», 1+1 медіа запровадила внутрішню класифікацію професій. До прикладу, кореспондент проектів – це творець нових світів, керівник прес-служби – рятівниця репутації, оператор – очі каналу, фінансовий аналітик – архітектор фінансів, звукорежисер – диригент емоцій, арт-директор Digital-проектів – той, хто малює майбутнє.

За період існування проекту команді вдалось розповісти про 70 Людей Ідей. На черзі – решта співробітників компанії, адже кожен з них генерує дивовижні ідеї, створює якісний і сучасний контент, пропонує креативні рішення. 

Фото 8-ми переможців внутрішнього голосування за кращу історію місяця, стилізовані під проект, можна було побачити на одному з білбордів у центрі міста.

Дізнатись більше про проект і прочитати інтерв’ю усіх героїв можна на сайті групи 1+1 медіа за посиланням.

Відео на YouTube.

Відео на сторінці каналу 1+1 у Facebook.

 

 

 

Читайте також