НовиниНовини13 квітня 2018

Кадрові зміни у спортивному проекті FootballHub

Роман Бебех працює у спортивному департаменті з 2010 року. Також він є журналістом проекту «Профутбол» та спортивним коментатором футбольних трансляцій на «2+2». Роман був у команді FootballHub з моменту його заснування та вів власну рубрику ROMARIOBEBETO. На посаді керівника проекту він відповідатиме за розвиток та успішність мультиплатформного медіа.

«FootballHub – це новий мультимедійний підхід до подачі футболу для уболівальників, коли ви бачите гру в своєму смартфоні. Останні роки український футбол переживає велику кризу і медіа мають допомогти йому вижити й бути цікавим для українців. Ви ще не знаєте наскільки круто грає Циганков, фінтить Карраскаль, розриває фланг Ісмаїлі?  Тому ми йдемо до вас. За рік зі старту FootballHub вдалось зібрати велику аудиторію, але це лише початок», – говорить Роман Бебех.

Володимир Звєров працює на спортивних проектах 1+1 медіа з 2008 року, зокрема він є головним редактором ток-шоу «Профутбол» телеканалу «2+2». Посада шеф-редактора FootballHub, яку він обійняв, є новою і пов’язана з розширенням команди та обсягу її роботи. Головне завдання Володимира у команді FootballHub – креативний розвиток проекту та поєднання інформаційної політики двох редакцій. 

Оновлена команда зосередиться на створенні ексклюзивного контенту для шанувальників футболу враховуючи потреби аудиторії Digital-середовища.

«Слоган FootballHub „Твій зв’язок з футболом“ буде відображений у нових форматах подачі контенту та інтерактивній взаємодії з читачами спортивного ЗМІ. Кожен читач зі смартфоном в руках буде почутий і зможе впливати на формування контенту та його подачу», – відзначає Анна Ткаченко, директор діджитал-напрямку 1+1 медіа.

Нагадаємо, FootballHub був створений рік тому, як спортивний проект для футбольних вболівальників, яким зручно слідкувати за спортивними подіями у соцмережах. За 12 місяців роботи команди сумарна кількість фоловерів на сторінках проекту в соціальних мережах досягнула майже 140 000 підписників і зібрала понад 30 мільйонів переглядів відео.

 

 

Читайте також