Андрій Шевченко здійснив мрію дітей героїв
6 грудня, у День святого Миколая, президент Української асоціації футболу Андрій Шевченко зустрівся з дітьми героїв, таким чином здійснивши одну з їхніх мрій.
До події долучились підопічні фондів «Діти Героїв» та «Трибуна Героїв», які піклуються про дітей полеглих захисників, та соціального проєкту «Здійсни мрію» від 1+1 media.
Юні вболівальники мали унікальну можливість особисто поспілкуватися з Андрієм Шевченком, поставити своє запитання легенді футболу, зробити з ним пам'ятне фото та отримати тематичні подарунки від асоціації футболу.
«Сьогодні, у День святого Миколая, до нас у Будинок футболу завітали діти, і ми хотіли організувати для них справжнє свято — познайомитись, поспілкуватись та подарувати тематичні сюрпризи. Було дуже приємно бачити їхні усмішки. Сподіваюся, їм сподобалося», — зазначив Андрій.
Крім того, на зустрічі був присутній ще один мрійник — Олександр Семьонов, учень ДУ «Школа Супергероїв», тато якого проходить службу в Національній гвардії України. Хлопчик наразі лікується в «Охматдит», але, попри все, мріє стати видатним футболістом, адже є гравцем клубу «Uptown». Найбільше його бажання — одужати й повернутися до тренувань.
«Мені радісно, що діти цікавляться футболом і у такому юному віці вже так багато знають про український футбол, його історію та наших гравців. Я вірю, що в Україні вже зростає футболіст, який здобуде “Золотий м’яч”. Це, без перебільшення, одна з важливих цілей для нашої футбольної спільноти. Попри війну, у нас є багато талановитої молоді. Їхня пристрасть і наполегливість — джерело нашого натхнення та віри в майбутнє», — додав Андрій Шевченко.
Нагадаємо, що у грудні 2023 року 1+1 media перезапустила соціальний проєкт «Здійсни мрію», прагнучи розповідати про дітей, які наближають нашу перемогу та допомагати малечі, в якої повномасштабна війна відібрала право на дитинство. За цей час команда ініціативи реалізувала низку мрій дітей захисників.
До того ж 6 грудня перший рекламний блок у вечірньому праймі на 1+1 Україна, традиційно, став благодійним. Всі кошти, отримані від рекламодавців за цей період, 1+1 media в колаборації з БФ Liberty Ukraine спрямує на втілення матеріальних бажань дітей, які втратили одного або обох батьків унаслідок війни.