НовиниНовини23 вересня 2019

Група 1+1 медіа презентувала третій звіт з корпоративної соціальної відповідальності

Уже третій рік поспіль група 1+1 медіа звітується по нефінансовим показникам своєї діяльності. Третій звіт з корпоративної соціальної відповідальності за 2018 рік присвячений темі партнерства, адже, зокрема, він ознаменувався різноманітними соціальними ініціативами у співпраці стейкхолдерів з групою.

Суттєвими питаннями нефінансового звіту 1+1 медіа стали відповідальний контент, розвиток співробітників, освітні проекти для молоді, екологічна відповідальність, покращення здоров’я українців та захист авторських прав, а також психологічне здоров’я ‒ розділ стосується діяльності корпоративного Благодійного фонду «Ти не один», якому в 2018 році виповнився 1 рік.

«Більшість проєктів було реалізовано у партнерстві з соціально-відповідальним бізнесом, громадськими організаціями та державними органами влади. Адже тільки разом, об’єднавши зусилля заради єдиної мети, ми можемо активно впливати на розвиток країни та суспільства. Тому в рамках звіту ми ділимося як нашими перемогами, так і знайомимо з партнерами», – коментує Марина Гриценко, керівник групи корпоративної соціальної відповідальності 1+1 медіа.

На презентацію були запрошені партнери 1+1 медіа, з якими група реалізувала проєкти протягом минулого року: соціально-відповідальні компанії, українські та міжнародні громадські організації, співробітники, які були волонтерами проектів, та топ-менеджери 1+1 медіа.

Щоб мінімізувати негативний вплив на екологію, звіт був створений лише в електронному вигляді.

Зі звітом за 2018 рік можна ознайомитись за посиланням.

 

Читайте також