«Єдині новини» продовжують розвивати мовлення у воєнний час
З початком повномасштабного вторгнення Росії в Україну найбільші українські комерційні мовники, парламентський телеканал «Рада» і Суспільне Мовлення об’єдналися та створили цілодобовий інформаційний марафон «Єдині новини» для найкращого інформування українського суспільства про найважливіші події відповідно до найвищих стандартів журналістики, як відповідь на безпрецедентні воєнні та інформаційні виклики перед українським суспільством.
В ефірі телемарафону «Єдині новини» виходять програми Суспільного Мовлення, ДП «Парламентський телеканал «Рада», ТОВ «СЛМ НОВИНИ», ТОВ «Телерадіокомпанія «Студія 1+1», ПрАТ «Телеканал «ІНТЕР» та ТОВ «Ми — Україна». Телеканали розкодували свої сигнали на супутнику, стали доступними в безкоштовних пакетах ОТТ-сервісів, у YouTube та в «Дії». Така ініціатива стала одним із найкращих та унікальних в світі прикладів саморегулювання у сфері медіа, а також ефективною практикою приватно-державного партнерства.
Телемарафон «Єдині новини» - це жива саморегулююча структура, яка відповідає викликам часу. Графік марафону змінювався декілька разів з метою його покращення. Але завжди як на перший день війни, так і зараз марафон має місію доносити населенню перевірену інформацією 24/7.
Наразі телемарафон продовжує працювати згідно із графіком та з інформаційними продуктами, які були затверджені і погоджені всіма учасниками марафону раніше.
В той же час, марафон постійно еволюціонує щоб відповідати потребам і вподобанням глядача, та викликам, які породжує війна. Команда телемарафону продовжує розвивати мовлення у військовий час, розширювати продуктовий та регіональний контент марафону, працювати над формуванням додаткових сіток мовлення та над іншими змінами.
Тому телемарафон розглядає можливість розширення виробництва контенту командою Суспільного Мовлення в контексті марафону для Першого Каналу Суспільного Мовлення, як невідʼємної частини суспільно важливого, головного інформаційного об'єднання військового часу телемарафону «Єдині новини», за умови погодження такої можливості відповідними державними органами, з урахуванням усіх стандартів редакційної політики Суспільного та можливостей найбільшої в країні мережі кореспондентів по всій країні.
Відповідно, після отримання результатів звернень телемарафон «Єдині новини» сподівається покращити взаємодію з аудиторією та отримати нові шляхи ефективної співпраці.
Нагадаємо, за даними опитування USAID-Internews щодо споживання медіа «Українські медіа, ставлення та довіра у 2023 р.» про телемарафон «Єдині новини» обізнані 80% респондентів, 45% обізнаних – його щотижневі глядачі, ще 10 % – переглядають його кілька разів на місяць. При цьому, глядачі телемарафону зазначають, що мають високий рівень довіри до новин, що в ньому надаються, а також схвально відзиваються щодо оперативності та достовірності інформації та рівня аналізу подій. 65% глядачів телемарафону вважають за потрібне продовжувати його трансляцію. Зазначене дослідження було виконано InMind на замовлення міжнародної організації Internews, що реалізує проєкт «Медійна програма в Україні» за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). З наведеним дослідженням можна ознайомитися за посиланням: https://internews.in.ua/wp-content/uploads/2023/10/Ukrainski-media-stavlennia-ta-dovira-2023r.pdf