НовиниНовини24 грудня 2020

Кадрові новини в групі 1+1 media

Свою кар’єру в 1+1 media Анна Ткаченко розпочала в липні 2010 року. До жовтня 2016 року обіймала посаду директора з персоналу Групи компаній 1+1 media. Серед здобутків Анни та її команди — комплексна розбудова бренду роботодавця, системна робота з корпоративною культурою, неодноразові перемоги в премії HR-бренд.

У жовтні 2016 року Анну Ткаченко призначено директором зі стратегії і розвитку Групи та Директором напряму Digital (нині — департамент 1+1 Digital та Інновації). З 19 серпня 2019 року входила до складу членів Правління 1+1 media.

У 2017 році Анна керувала перезапуском VOD-платформи OVVA.tv і об’єднанням відеоконтенту Групи в інтернеті під єдиним брендом 1+1 video. За її управління командою 1+1 Digital був розроблений сервіс SUDUM, який допомагає блокувати піратський контент в Інтернеті. За керівництва Анни YouTube-канали 1+1 media зібрали рекордну кількість нагород від відеохостингу: 3 золоті та 10 срібних кнопок. A проєкт FootballHub має наразі понад 400 тис. підписників. Також команда Анни влітку цього року успішно перезапустила у діджиталі телевізійний бренд «ПроФутбол».

У лютому 2020 року 1+1 Digital презентували документальну стрічку про українського дизайнера Андре Тана, головним продюсером якої була Анна Ткаченко. 25 листопада 2020 року на 1+1 video відбулася прем’єра першого в Україні digital only серіалу «Секс, Інста, ЗНО», де Анна також виступила у ролі головного продюсера.

Читайте також