Kyiv Media Week оголошує повну програму та спікерів форуму.
Головна медійна подія України – форум Kyiv Media Week відбудеться 3–4 жовтня у Києві.
На учасників очікує насичена дводенна програма: понад 80 спікерів, 15 панельних дискусій, 6 спеціальних доповідей, 3 масштабні дослідження, кейс-стаді, скринінг нового серіалу, а також кілька неформальних заходів для обміну думками та встановлення нових контактів серед однодумців і потенційних партнерів.
Спікерами форуму стануть представники провідних українських медіагруп, продакшен- і телекомунікаційних компаній, онлайн-платформ, державних установ і міжнародних організацій, рекламного ринку, експерти з інновацій і глобальних трендів у сфері AV-контенту, а також багато інших фахівців.
Знайомтесь із повною програмою та спікерами форуму за посиланням.
“Kyiv Media Week знову відбувається в унікальному та складному контексті війни, яка суттєво змінила наші погляди на створення та споживання контенту. За умов обмеження бюджетів та інших ресурсів критично важливою для підтримки та розвитку аудіовізуального сектору є співпраця всіх учасників індустрії між собою, з державою та іншими секторами ринку. Тож велика частина програми форуму висвітлює нові формати колаборацій, які ніколи не відбувалися раніше. На тлі впровадження новітніх технологій, як-от штучний інтелект, в усі креативні та бізнес-процеси в світі, Україні не можна відставати аби залишатися конкурентоспроможною. Від кіно до реклами — кожен аспект медіаландшафту має реагувати на сучасні реалії для сталості бізнесу, сприяти єдності та стійкості через змістовні історії. Ці й інші питання будемо обговорювати на форумі. І, як завжди, представимо топову аналітику ринку українського телебачення та кіно від нашої компанії Media Resources Management,” – програмна директорка KMW Алла Преловська, Media Resources Management.
Реєстрація триває на сайті форуму.