НовиниНовини15 травня 2025

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: у Києві зберуться топові маркетологи й креативники

4 червня в Києві відбудеться масштабна маркетингова подія MRKTNG MRTHN 2025 від онлайн-медіа MMR і бізнес/медіа бюро Ekonomika+. Генеральним інформаційним партнером стала 1+1 media. На івенті обговорять важливість сенсу й наповнення кампаній, роль креативу, а також принципи формування брендів.

Марафон збере топових маркетологів, креативників і комунікаційників України, кожен з яких поділиться інсайтами, які допоможуть втілити правильні маркетингові стратегії. Цьогорічна тема події  — «Під сонцем інсайтів» – натхненна баладою Івана Драча, де навіть сонце сходить не випадково, а щоб запалити думку.

Ведучими події стали Володимир Рабчун, ведучий 1+1 media, та Ірина Прокоф’єва, ведуча 1+1 Марафон, спеціальна кореспондентка ТСН. Тиждень.

Реєстрація вже відкрита на mrktng.mmr.ua

Під час події порушать такі питання: 

🔸 Креатив у дії. Як втримати увагу у світі, де її ніхто не має? Тут зберуться кейси вау-маркетингу, нестандартних кампаній і колаборацій, які влучають просто в серце.

🔸 Як перетворити маркерні нотатки у сенси. Про соціальний маркетинг, що виходить за межі продажу і стає частиною змін у суспільстві.

🔸 Бренди-пластиліни. Як виживати й трансформуватися під час кризи? Про стратегії стійкості, перезапуск брендів і адаптацію в реальному часі.

🔸 Інші сцени, інші голоси. На перетині культури, маркетингу та досвіду війни. Хто створює нові наративи і як вони впливають на бренди?

🔸 Ті самі інсайти. Дані, аналітика, інтуїція — як ухвалювати рішення, коли стабільність стала рідкістю?

Що чекає на марафоні?

🔸 4 панельні дискусії

🔸 30+ спікерів — ті, хто формує змісти ринку

🔸 500+ учасників офлайн спільноти та 8000+ онлайн глядачів

🔸 4 панельні дискусії — глибокі, чесні, гострі
🔸 1 день — максимум інсайтів.

Під час події своїми інсайтами поділяться:

— Сергій Грабчак, маркетинг-директор Ощадбанку, 

— Володимир Завадюк, керівник Big Brave Events 1+1 media, 

— Наталія Вовк, директорка з маркетингу телеканалу 1+1 Україна, 

— Роман Гурбанов, креативний директор і співзасновник агенції Taktika,

— Маріанна Коніна, Founder & CEO Reputation City,

— Ірина Метньова, засновниця Vandog Agency,

— Ксенія Сікорська,  маркетинг-директорка ПУМБ

– та неймовірний склад інших експертів. 

🎯 У межах марафону — нагородження найсильніших маркетингових кейсів року X-RAY.

Слідкуйте за оновленнями програми на сайті і сторінці MMR у Facebook та Telegram. Розширюємо кордони ідей і межі рішучості разом! 

Сонце вже сходить. Побачимось під його світлом. Під сонцем інсайтів MRKTNG MRTHN 2025

Генеральний партнер: Ощадбанк
Генеральний інформаційний партнер: 1+1 media

Реєстрація за посиланням: mrktng.mmr.ua — хапайте свій квиток першими.

Читайте також