НовиниЛідерство19 грудня 2022

Підсумки теледивлення восени: як українці дивилися телебачення та які телеканали стали лідерами

Лідером у рейтингу медіагруп за результатами всієї осені є 1+1 media з середньою часткою 29,3%. StarLightMedia опинилася на 2-й сходинці з 23,5% частки, а Inter Media Group – на третій позиції з часткою 3,4%.

Дивлення телемарафону «Єдині новини»

Телемарафон «Єдині новини», до створення якого залучені провідні національні телеканали, продовжує втримувати велику аудиторію за результатами всієї осені. Водночас, пікове дивлення марафону спостерігається в дні масованих ракетних обстрілів, коли рівень напруги в суспільстві зростає, як і потреба в актуальній верифікованій інформації. 

За результатами осені, марафон зібрав середню частку 17,1%. Традиційно, найпопулярнішим за переглядом телеканалом в марафоні вже впродовж 9-ти місяців є 1+1 з відривом від ICTV в 2,5 рази.

Дивлення інших новинних каналів, які не в марафоні, має мізерну частку телеперегляду: 24 телеканал за результатами осені зібрав частку 1,6%, «Прямий» – 0,7%, «Еспресо» – 0,7%, а 5 канал – усього 0,3%. 

Найпопулярніші продукти на платформі Київстар ТБ восени

Одним з найпопулярніших розділів на платформі «Київстар ТБ» є серіали. За результатами всієї осені найбільше тайтлів у рейтингу серіалів, які користувачі подивилися найкраще – це продукти групи 1+1 media. 

Так, серед ТОП-20 представлені 11 серіалів, що виготовлялися на замовлення групи або у ко-продукції: «Плут» (3 місце), «Одного разу під Полтавою» (4 місце), «Моя улюблена Страшко» (5 місце), «Козирне місце» (7 місце), «Ангели» (11 місце), «Світ навиворіт» (15 місце), «Джек і Лондон» (16 місце), «Рідня» (17 місце), «Різниця у віці» (18 місце), «З ким поведешся» (19 місце), «Ментівські війни. Харків» (20 місце). Серед серіалів, що виготовляли або транслювали свого часу телеканали SLM, у рейтингу представлені такі продукти: «Кріпосна» (2 місце), «Мама» (6 місце), 10 сходинка ТОПу – серіал «Жіночий лікар», що транслювався на телеканалі «Україна», а 9 місце – серіал «Таємниця старого мосту». 

Водночас, серед продуктів іноземного виробництва, що представлені у ТОП-20 осені, лише кілька продуктів: американський серіал «Ходячі мерці» очолив ТОП, на 8 сходинці анімаційний фільм «Лего Ніндзяго: Сини Спінжитсу», 11-13 сходинки зайняли аргентинський телесеріал «Дикий ангел», мультсеріали «Губка Боб квадратні штани» та «Щенячий патруль» відповідно. 

Джерело даних: Київстар ТБ.

Читайте також