
Рекорди, премʼєри й соціальні проєкти: 1+1 media підбила підсумки перших місяців 2025 року
Компанія 1+1 media, що обʼєднує власні та партнерські бізнеси, підбиває підсумки перших чотирьох місяців 2025 року в частині теледивлення, корпоративної соціальної відповідальності та боротьби з піратством.
Лідерство «Сніданку з 1+1» на 1+1 Україна й новий сезон «Я люблю Україну» на ТЕТ
«Сніданок з 1+1» утримує лідерство в ранковому слоті серед усіх каналів. У квітні середня частка проєкту склала 12,4% (аудиторія 18–54, 50 тис.+), що у 2,2 рази вище за найближчого конкурента. Найактивніше українці дивилися «Сніданок з 1+1» після ворожого обстрілу столиці 24 квітня: програма зібрала рекордну частку на телеканалі 1+1 Україна — 17,6% за загальною аудиторією 18–54 (50 тис.+), та 25,4% в Києві. Того ранку команда працювала безпосередньо на місці трагедії у Святошинському районі столиці: спілкувалася з очевидцями й постраждалими, фіксувала наслідки обстрілу. А наступного дня, 25 квітня, ефір зібрав аналогічну частку — 17,6%, а в Києві — 28,4%.
«В моменти турбулентності, горя і викликів запит на оперативну та підтверджену інформацію – завжди надвисокий. Для нас це велика відповідальність», — зазначили в команді «Сніданку з 1+1».
Особливими для мільйонів українців є виїзні ефіри команди в різних містах України. Так, у квітні 2025 року сніданківці відвідали Кривий Ріг — місто, яке зазнало масованого ракетного удару 4 квітня. Ведучі Людмила Барбір і Руслан Сенічкін провели 6 прямих включень, спілкувалися з місцевими мешканцями, лікарями й вшанували пам’ять загиблих цивільних і військових. Загалом від початку року «Сніданок з 1+1» відвідав Трускавець, Львів, Кропивницький і Полтаву, провів перший в історії українського ТБ ефір з потягу.
Ще один проєкт, що є улюбленцем широкої аудиторії, — п’ятий сезон шоу «Я люблю Україну» на телеканалі ТЕТ. Прем’єри випусків, які відбуваються щонеділі, демонструють стабільно високі показники й збирають середню частку 7,2% серед аудиторії 18-54 (50 тис.+) та посідають 2 місце серед українських телеканалів у слоті 19:00-21:00. Це найвищий показник за всю історію шоу «Я люблю Україну». 27 квітня 2025 року шоу отримало найвищу частку цього сезону — 8,1%.
Волонтерство, донорство й дитячі мрії: соціальний вектор 1+1 media
У фокусі 1+1 media — багато різножанрових ініціатив, спрямованих на розбудову суспільства без барʼєрів, пошук стійкості та актуальних сенсів. Так, у межах проєкту «Здійсни мрію» від початку 2025 року командою було реалізовано 7 нематеріальних бажань дітей, котрі втратили на війні батьків. Нещодавно ментори організували сюрприз для 11-річної Аліси, батько якої загинув під час виконання бойового завдання на Донеччині. Дівчинка захоплюється Дар’єю Петрожицькою — ведучою нового сезону шоу «Я люблю Україну» на телеканалі ТЕТ. Тож команда «Здійсни мріют» організувала для Аліси несподівану зустріч з акторкою просто під час зйомок програми. Також в межах ініціативи для дітей-підопічних БФ “Діти героїв” за сприяння телеканалу ТЕТ організували передпоказ фільму «Очі: Легенда Карпат» від дистриб’ютора в Україні — кінокомпанії Adastra Cinema. Метою заходу було подарувати дітям тепло, увагу й відчуття звичайної дитячої радості.
У межах соціальної активності телеканал ТЕТ долучився до ексклюзивної родинної події на фестивалі «Книжкова країна». Ведучі проєкту «Ближче до зірок» — Наталі Солонік і Нікіта Добринін — подарували гостям теплу зустріч із чарівною дитячою історією «Одинадцять помідорів і один маленький» від письменниці Євгенії Кузнєцової.
Продовжує масштабування проєкт «Foodtruck — їжа без кордонів», який ініціювали Благодійний фонд «Іскра Добра» та інтервʼюерка, ведуча 1+1 Марафон Наталія Мосейчук, а 1+1 media є генеральним медійним партнером. FoodTruck — велика вантажівка з сучасною мобільно кухнею всередині, що вже працює й розвозить їжу в прикордонних, прифронтових районах та зонах стихійних лих. Протягом 2025 року було приготовлено й роздано понад 207,5 тисяч порцій гарячої їжі для внутрішньо переміщених осіб, медиків, рятувальників і військових на Харківщині та Сумщині.
Крім цього, одним зі складників корпоративної культури 1+1 media є волонтерство. За перший квартал і квітень 2025 року працівники компанії ініціювали понад 10 внутрішніх зборів на суму близько 1,2 мільйона гривень, взяли участь у 2 благодійних забігах, 3 внутрішніх ярмарках, ініціативі «Шкарпетуйся», а також зібрали близько 200 кг речей для внутрішньопереміщених українців. Свою соціальну відповідальність реалізовують і ведучі телеканалів 1+1 Україна, 2+2 і ТЕТ, які долучилися до понад 15 соціальних ініціатив. Своєю чергою, телеканали й диджитал-ресурси TSN.ua, УНІАН і Главред поширили більш як 100 зборів на потреби армії — від дронів до реанімобілів — на загальну суму понад 30 млн грн. Усе це — приклад того, як корпоративне волонтерство перетворюється на звичку.
Команда Київстар ТБ теж є драйвером важливих змін: соціальна ініціатива «Справжній супергерой – це ти», створена разом із ГО «Агенти крові», заохочує донорство: кожен донор отримує 30 днів безкоштовного доступу до контенту та тематичний пін. За перші місяці 2025 року ініціатива залучила близько 5 тис. донорів. Також завдяки спеціальному пакету «Київстар ТБ Благодійний» з початку року перераховано понад 200 тис. грн на підтримку дитячої медицини в межах проєкту «Дитяча надія».
Взаємодія з ветеранами та ветеранками й культура памʼятування
1+1 media вже понад 11 років працює з ветеранським напрямом для того, щоб сприяти комфортній реінтеграції в цивільне життя тих, хто повертається з фронту. Ми також не втомлюємося говорити про героїв сучасності: з початку 2025 року в ефірі ТСН висвітлено близько 250 історій українських військових. А в межах міжнародного проєкту «Смак свободи», реалізованого 1+1 media, 1+1 Україна, ранковим проєктом «Сніданок з 1+1», спільно з благодійною ініціативою «Серце Азовсталі», ветеран Олександр Дідур представив у США свій козацький медівник — символ сили, традицій і нескореності. З кожним шматком медовика відвідувачі американської пекарні Dog Tag отримуватимуть картки з історіями українських героїв, які пройшли російський полон.
Крім того, команда телеканалу ТЕТ й 1+1 media разом з Олександром Педаном і Дар’єю Петрожицькою завітала до реабілітаційних центрів Unbroken, Superhumans Center і TYTANOVI Rehab, щоб поспілкуватися з ветеранами та їхніми рідними. Учасники зустрічі грали в настільну гру «Я люблю Україну», яка дозволяє дізнатися маловідомі факти, відволіктися від буденності й отримати позитивні емоції. Команда ТЕТ та 1+1 media планує й надалі відвідувати реабілітаційні центри, щоб дарувати радість і підтримку тим, кому ми завдячуємо життям.
Також, в межах проєкту «Життя після шрамів» було відзнято 9 історій про повернення Захисників та Захисниць до цивільного життя для 1+1 Україна.
Допомога військовим і ветеранам, а також збереження памʼяті про полеглих героїв — невіддільна частина соціальної місії 1+1 media. Щодня у «Сніданку з 1+1» розповідають історії захисників, які віддали життя за Україну. Ці історії, як і загальнонаціональна хвилина мовчання, популяризують культуру пам’ятування — звичку щодня згадувати й бути вдячними людям, які поклали своє життя за наше майбутнє.
Блокування російського піратського контенту: Ініціатива «Чисте небо»
1+1 media є частиною Ініціативи «Чисте небо» (ІЧН) — українського антипіратського об'єднання, що бореться з дезінформацією й порушенням права інтелектуальної власності та сприяє популяризації в інфопросторі легального аудіовізуального контенту.
У січні 2025 року за сприяння Ініціативи «Чисте небо» Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення внесла до Переліку медіасервісів держави-агресора 86 популярних кіносайтів, що надають доступ до російських фільмів і серіалів. У березні 2025 року Перелік поповнився ще 241 доменом. Загалом до нього входить 577 вебсайти, серед яких десятки проросійських стримінгових платформ (зокрема Ivi, Okko, Kion, Viju, Premier, Start, more.tv, LimeHD), сотні піратських сайтів і їхні копії-дзеркала HD Rezka, Kinogo, Kinokrad, Filmix, Baskino тощо.
Партнерства й нові проєкти
У 1+1 media переконані, що сила медіа полягає й у підтримці культурних і соціально значущих ініціатив. Загалом з початку року реалізовано 35 партнерств з брендами й подіями, серед яких — взаємодія з ВДНГ, Forbes, Drum Island Fest, Robota.ua, Global Teacher Prize, Run Ukraine, Atlas Festival, фестивалем глядацького кіно Миколайчук OPEN та іншими. «У цьому одне з завдань 1+1 media в турбулентний час — підтримувати бізнес, заохочувати ініціативність та масштабувати круті рішення, щоб про них знали мільйони людей», —зазначають в компанії.
Так, до річниці повномасштабного вторгнення на Новій сцені Національного академічного драматичного театру імені Лесі Українки відбулась особлива прем’єра — вистава «Блокпост» за партнерства телеканалу 1+1 Україна та 1+1 media. Під час спеціальної дискусії глядачі змогли не тільки згадати пережите, а й осмислити свій теперішній стан. Модератором зустрічі став ведучий 1+1 Україна Єгор Гордєєв, який першим повідомив про початок повномасштабного вторгнення в телеефірі.
Телеканал 2+2 став одним з генеральних медіапартнерів змагання для ветеранів російсько-української війни «Strong Spirit’s Games», які традиційно організовує Федерація стронгмену України. Амбасадори проєкту з боку 1+1 media — телеведучі каналу Максим Сухенко й Геннадій Попенко. Канал на своїх ресурсах розповідає історії ветеранів, які через спорт відновлюються, знаходять новий сенс життя та мотивують інших. Також партнерами змагань є 1+1 media й інформаційна агенція УНІАН.
Серед масштабних заходів — перший в Україні міжнародний конкурс-фестиваль ударних інструментів для дітей та юнацтва Drum Island Fest, генеральним медіапартнером якого у квітні 2025 року став телеканал ПЛЮСПЛЮС.
Київстар ТБ став партнером освітнього застосунку «Мрія», що мотивує учнів до навчання через систему винагород. Користувачі можуть обмінювати внутрішню валюту на бонуси, зокрема промокоди на контент від Київстар ТБ.
Крім цього, з початку року 1+1 media підтримала кінотеатральні премʼєри 5 українських фільмів і розпочала зйомки власного повнометражного фільму про Різдво, який глядачі зможуть побачити вже у 2025 році в усіх кінотеатрах країни. Також телеканал 2+2 у березні 2025 року повідомив про завершення знімання 4-серійної стрічки «Фортеця» про оборону Харкова в перші дні повномасштабного вторгнення, а Київстар ТБ зняв перший сезон власного оригінального серіалу «Вітя», що створюється у партнерстві з FILM.UA Group.
Також 1+1 media продовжує активну взаємодію з ОТТ-платформами та безпосередньо з Netflix. Так, з початку 2025 року на платформі відбулися прем’єри успішних українських серіалів «Злі Духи» (2+2) та «Парочка Слідчих» (1+1 Україна).
Робота з молоддю
Студенти та юні фахівці — одні з цільових аудиторій бренду роботодавця 1+1 media. У першому кварталі 2025 року компанія провела 5 тематичних лекцій для студентів, 15 екскурсій офісом і реалізувала 26 курсів для дорослих і дітей. Також цьогоріч 27 учасників завершили програму стажування «Ближче до ТБ» — 5 з них залишилися працювати в компанії. Наразі триває новий великий набір стажерів.
«Дякуємо нашим колегам, разом з якими будуємо #команду_найкращих, нашим неймовірним партнерам, які є прикладом стійкості в нелегкий час, нашим друзям і всім, хто споживає контент 1+1 media на різних майданчиках. Разом — до Перемоги», — підсумував Ярослав Пахольчук, генеральний директор 1+1 media