НовиниНовини2 червня 2025

Телеканал 1+1 Україна представив етерну графіку, натхненну малюнками дітей героїв

Щороку, на початку літа, 1+1 media спільно з благодійним фондом «Діти Героїв» збирають дитячі малюнки, які стають основою етерної графіки телеканалу 1+1 Україна. Все задля того, щоб привернути увагу та вкотре нагадати, як безповоротно змінилось життя маленьких українців.

«У межах проєкту “Здійсни мрію” ми продовжуємо висвітлювати історії дітей, життя яких докорінно змінило повномасштабне вторгнення. Для нас надзвичайно важливо, аби історії дітей, тісно переплетені з війною, були почутими», прокоментували в 1+1 media.

Авторами малюнків стали діти, які втратили одного чи обох батьків внаслідок російсько-української війни. У власній творчості вони розповідають про життя під сиренами. Зокрема, деякі з них вкотре нагадують, наскільки змінилось їхнє дитинство. Однією з творчинь стала 10-річна Анна, яка живе в прифронтовому місті Запорізької області. Після втрати батька дівчинка занурилась в мистецтво. 

«Сонце — це символ життя, в якому немає страху та відчаю. Це життя, де кожна дитина має міцну родину, затишний дім і мирну Батьківщину», — зазначила мама Анни.

На графіці з’явився й котик — Морті, який нині є символом і згадкою для 7-річного Дмитра про його батька: «Наш друг, котик Морті був улюбленцем чоловіка, проте зараз за нього відповідає син і любить його всім серцем».

«Діти, які втратили батька або матір заслуговують на любов, підтримку й можливість жити без страху. У межах нашої психологічної підтримки ми часто бачимо, як через малюнки вони висловлюють свій біль, пережите й глибокі емоції. Це важкий, але необхідний етап на шляху до внутрішньої рівноваги. І, відверто кажучи, дуже хочеться, щоб ці діти знову малювали яскраві візерунки, сонце й казкових героїв, а не смуток і сльози», — зазначила Тетяна Новицька, СЕО БФ «Діти Героїв».

Нагадуємо, що «Здійсни мрію» — це масштабна соціальна ініціатива 1+1 media, яка повертає віру в дива та допомагає дітям, які втратили батьків через повномасштабну війну, знову відчути тепло, підтримку та натхнення. Зокрема, у 2024 році 1+1 media разом з амбасадорами та командою проєкту вже здійснили понад 50 мрій — від зустрічей з кумирами до сюрпризів, які запалюють очі щастям.

Читайте також