
Телеканал 1+1 здобув лідерство у прайм-таймі за результатами квітня
Суперфінал шоу зіркових пародій «Ліпсінк Батл» у суботу, 17 квітня, здобув рейтинг 3,6% та частку 15,9% за аудиторією 18-54 (50 тис+). Саме фінальний епізод став найкращим у сезоні. Його переглянуло понад 2,9 млн глядачів. До речі, загальне охоплення усього першого сезону проєкту — 10,8 млн людей*.
У передпраймовий час (18:30) стартував новий проєкт «Вражаючі історії ТСН» з рейтингом 1,2% та часткою 6,0%.
Лідером ранкового слоту традиційно залишається «Сніданок з 1+1», що в квітні мав частку 12,9%. Рекордно високу частку зібрав «Сніданок з 1+1. Вихідний» від 24 квітня — частка програми склала 15,3%.
«Світ навиворіт» з Дмитром Комаровим в середньому тримав позначку рейтингу в 2,3%, а частку, яка виросла на 21% у порівнянні з березнем, – на рівні 10,3%. Випуск від 24.04. отримав рейтинг 3,2% та частку 13,8%. Епізод, присвячений розкішному життю в небагатому Пакистані, став найпопулярнішим у цьому сезоні тревел-шоу.
У неділю, 25 квітня, на телеканалі 1+1 глядачі спостерігали за розв’язкою 11 сезону вокального шоу «Голос країни». Фінальний епізод проєкту зібрав кращу частку сезону — 16,4% та рейтинг 4,3%, а сумарно випуск переглянуло 4,15 млн українців*.
*Дані наведено за аудиторією 18-54 (50 тис.+)
Дані наведено за комерційну добу (6:00-26:00)
Дані по охопленню наведено за аудиторією 4+ (вся Україна)
Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі — Nielsen. Дані попередні станом на 5 травня 2021 р.