Група 1+1 media запускає оновлений телеканал 1+1 Україна на частотах 1+1 International
В грудні група 1+1 media, керуючись великим запитом від глядачів, партнерів та рекламодавців, прийняла рішення запустити оновлений телеканал 1+1 Україна, що мовитиме на частотах 1+1 International. Таким чином, поміж інших каналів, у групі здійснюватимуть мовлення телеканал 1+1, який залучений до створення загальнонаціонального телемарафону «Єдині новини», 1+1 Україна, який забезпечуватиме розважальним контентом українців в Україні, та 1+1 International, що орієнтований на міжнародну аудиторію.
В 1+1 media інформують, що такі зміни зумовлені реаліями повномасштабної війни та викликами, з якими стикається медіасфера в умовах воєнного часу. Своєю чергою, 1+1 media діє відповідно з чинним законодавством України.
Програмна сітка телеканалу 1+1 Україна складатиметься з телевізійних продуктів, що створювалися групою роками, – зокрема, проєктів «Сніданок з 1+1», ЖВЛ тощо, також глядачі матимуть змогу переглядати на телеканалі улюблені різножанрові телесеріали, в тому числі українські та турецькі, світові кінохіти від мейджорських студій та багато іншого контенту.
Флагманський телеканал групи – 1+1 – й надалі виконуватиме надважливу функцію, що стосується інформаційної оборони України в умовах воєнного часу, та спільно з командами Телевізійної Служби Новин та інших структурних підрозділів забезпечуватиме мовлення свого слоту в межах телемарафону «Єдині новини».
«Одна з місій 1+1 media – «Бути там, де наш глядач». Відповідно, отримавши великий запит від, першочергово, українських глядачів, які хочуть бачити ще більше проєктів 1+1 media в етері, ми оновили підхід до програмування нашого контенту, аби улюблені програми «плюсів» повернулися на екрани. Тому, поряд з нашою головною ціллю – забезпечувати потужний спротив на інформаційному фронті, яку продовжить виконувати 1+1, ми надаємо і глядачам, і партнерам та рекламодавцям такий потрібний майданчик для комунікації та трансляції програм, що допомагатимуть піднімати моральний дух країни», – прокоментували в 1+1 media.