
1+1 media повідомляє про кадрові та структурні новини: Віктор Шкробот очолить Управління досліджень і розвитку стратегії брендів
З 1 червня у Департаменті зі стратегічного маркетингу групи 1+1 media розпочне свою діяльність Управління досліджень і розвитку стратегії брендів. Команда новоствореного підрозділу на чолі з Віктором Шкроботом працюватиме над формуванням максимально широкої, ефективної та комерційно привабливої аудиторії групи 1+1 media та розвитком ефективних, синергічних медіа брендів для комунікації з цією аудиторією.
«Враховуючи стратегію мультиекранності та мультиплатформенності, а також нові виклики та можливості, які стоять перед медіаіндустрією, група 1+1 media вирішила провести внутрішню реструктуризацію і створити новий підрозділ, який займатиметься комплексно як дослідженнями та аналізом медіа аудиторії, розвитком нових напрямів вимірювання, так і розбудовою ефективної системи унікальних медіа брендів групи, медіаплануванням інтегрованих крос-промо кампаній, а також збільшенням рекламної ефективності телевізійної частини медіагрупи», — прокоментувала зміни Ольга Захарова, директорка зі стратегічного маркетингу групи 1+1 media.