1+1 media презентувала звіт із Корпоративної соціальної відповідальності компанії за 2022-2023 роки
1+1 media презентувала звіт із Корпоративної соціальної відповідальності.
Його основа — ключові активності, які пов’язані з інформаційною діяльністю 1+1 media, благодійністю й соціальними проєктами компанії в умовах повномасштабної війни росії проти України. Звіт охоплює період 2022-2023 років.
«Два роки з часу повномасштабного вторгнення були надзвичайно важливими для компанії: 1+1 media впровадила масу змін відповідно до викликів сучасності. Пишаюся тим, що ми змогли адаптуватися й продовжуємо реалізувати проєкти, які змінюють медіа та суспільство на краще», — зазначив генеральний директор 1+1 media Ярослав Пахольчук.
Ініціативи, згадані в документі, належать до головних напрямів Корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media, зокрема: «Відповідального контенту», «Розвитку працівників», «Захисту авторських прав», «Освіти українців», «Екологічної відповідальності і турботи про довкілля» та «Розбудови суспільства без бар’єрів». Звіт ознайомлює читачів з ключовими результатами діяльності компанії протягом 2022-2023 років за цими рубриками:
- «Розбудова суспільства без бар’єрів». Для 1+1 media важливо забезпечувати рівні можливості й створювати та поширювати контент про інклюзивність для формування відкритого суспільства. Звіт розповідає про нові ініціативи «Жити далі» та «Долати бар’єри», співпрацю з громадськими й ветеранськими організаціями, участь компанії в тематичних заходах і організацію навчання для працівників;
- «Відповідальний контент». Добірка розкриває частину ініціатив, які розповідають про сучасну війну, історію України й висвітлюють важливі для суспільства теми. Йдеться про документальне та патріотичне кіно, історичні, дитячі й розважальні проєкти, які створюються 1+1 media або поширюються на ресурсах компанії. Серед ініціатив, реалізованих за два роки, документальні проєкти «Відбудуємо», «Історія питання», «Культурний код. Запрограмовані на вбивство» чотирисерійна драма «Я — Надія», документальні фільми «Битва за Київ» і «Побачити дно», мультсеріал «Україна. Нескорені міста», ініціатива «Всеукраїнська капсула часу» та багато іншого;
- «Захист авторських прав». 1+1 media впроваджує ініціативи для боротьби з піратством в інтернеті та є учасником ініціативи «Чисте небо», що спрямовує зусилля на розвиток культури використання легального контенту. Протягом 2023 року компанія розширила портфоліо телеканалів, які транслюють контент у високій якості. Так, було запущено оновлений телеканал 1+1 Україна, розпочав мовлення Comedy Central, а на Netflix збільшилася кількість українського контенту, зокрема, завдяки комедійним серіалам від телеканалу ТЕТ;
- «Освіта українців». Звіт описує діяльність двох освітніх проєктів: 1+1 media school і програми стажування «Ближче до ТБ», що відновила роботу у 2023 році. Загалом, за два роки 1+1 media school організувала 23 потоки курсів, а в межах програми «Ближче до ТБ» 46 стажерів отримали змогу вчитися у професіоналів;
- «Розвиток працівників». 1+1 media підтримує професійне зростання працівників. У 2023 році було відновлено програму «Ліга плюсів» навчання для керівників груп, створено понад 10 програм в Електронному Університеті, а також реалізовано низку проєктів з безбар’єрності, психологічної підтримки працівників й адаптації ветеранів;
- «Екологічна відповідальність і турбота про довкілля». У розділі йдеться про ініціативи зі збору батарейок, енергоощадження, висвітлення питань екології в інформаційних програмах. Також у день пам’ятних дат, що пов’язані з довкіллям, компанія транслювала тематичні сюжети, наприклад, документальний фільм «Розщеплені на атоми» до річниці Чорнобильської трагедії.
Одним з найважливіших аспектів діяльності компанії протягом 2022-2023 років стала інформаційна протидія ворогу й реалізація проєктів, які наближають Перемогу України. Йдеться про знищення фейків у міжнародному медіапросторі, взаємодію з іноземними журналістами, фіксацію злочинів рф і поширення інформації про них у світі.
1+1 mediа реалізувала низку волонтерських ініціатив: забезпечення гуманітарною допомогою Бородянського психоневрологічного інтернату, комунікаційну компанію із запобігання торгівлі, проєкт, що закликав до бойкоту спортсменів-росіян і білорусів, які підтримали агресію рф. Ведучі ТСН і «Сніданку з 1+1» взяли участь у низці благодійних заходів, під час яких вдалося акумулювати близько 8 000 000 гривень. 24 серпня 2023 року 1+1 media започаткувала загальнонаціональну ініціативу «Гай дитячих снів» для вшанування памʼяті дітей, які загинули внаслідок повномасштабної війни росії в Україні.
Важливим кроком 1+1 media стало створення Big Brave Events, у межах якого команда реалізує міжнародні мультижанрові проєкти й організовує заходи з метою поширення у світі інформації про Україну та збору коштів. Так, протягом трьох благодійних телемарафонів вдалося акумулювати 55 000 000 гривень на закриття гуманітарних і медичних потреб, а благодійні матчі від київського «Динамо» зібрали понад 35 000 000.
Звіт також містить інформацію про добрі ініціативи в 1+1 media на кшталт збору російськомовної літератури й подальшої переробки її на макулатуру, проведення «Дня донора» в офісі компанії, участі працівників у благодійних марафонах і візитів у притулок для тварин. Окремий розділ документа присвячений воєнним журналістам, які в умовах повномасштабного вторгнення продовжують висвітлювати новини з фронту.
«Зараз 1+1 media створює актуальний, цікавий і ціннісний контент та долучається до суспільно важливих ініціатив. Це те, як ми бачимо роботу відповідального медіа в умовах війни» — прокоментував генеральний директор 1+1 media Ярослав Пахольчук.
Детальніше ознайомитися зі звітом і завантажити його електронну версію можна за цим посиланням.
Нагадаємо, 1+1 media є першою компанією в медіасфері України, яка почала звітувати про нефінансові результати своєї діяльності. У звіті висвітлюється робота компанії в напрямах, які відповідають стратегії КСВ 1+1 media, а сам звіт складено відповідно до міжнародного стандарту Global Reporting Initiative.