НовиниНовини29 листопада 2018

1+1 медіа долучилася до глобальної світової ініціативи Giving Tuesday

1+1 медіа cтала першим українським медіахолдингом, що долучився до міжнародної ініціативи Giving Tuesday. У рамках дня добрих справ, 27 листопада, у внутрішньому дворі власного хедофісу група провела благодійний ярмарок «Щедрий вівторок», а після нього відправилася до національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ», де з чотирма соціально-відповідальними компаніями влаштували свято для маленьких пацієнтів. Виручені кошти від ярмарки склали майже 70 000 грн і були передані на реалізацію мрій дітей, якими опікується проект «Здійсни Мрію» корпоративного благодійного фонду  «Ти не Один».

«Сьогодні корпоративна соціальна відповідальність – must have-складова діяльності бізнесу. І тому ми, як медійники, маємо показувати індустрії та ринку в цілому, яким чином можна зробити добру справу, а також мотивувати людей здійснювати мрії маленьких українців», ‒ прокоментував Олександр Ткаченко, генеральний директор 1+1 медіа.

На благодійний ярмарок Щедрий Вівторок могли завітати не тільки співробітники 1+1 медіа, а будь-хто з охочих. Під час заходу для гостей були організовані благодійний аутлет із одягом ведучих та сувенірною продукцією, послуги з консультацій від топ-менеджменту, автограф-сесія з авторкою та ведучою інформаційно-аналітичної програми «ТСН. Тиждень» Аллою Мазур, новорічні прикраси від дизайнера Христини Гусіної, книги видавництва #книголав, смачні страви від агрохолдингу «МРІЯ», ласощі від кондитерської «Caramel», можливість надіслати підписані ведучими листівки рідним та близьким та ін.

Далі група продовжила Щедрий Вівторок разом з агропромхолдингом Астарта-Київ, НАЕК «Енергоатом», EY в Україні, Watsons Україна. Усі вони об’єднались в рамках корпоративного волонтерсва, щоб долучились до проекту «Здійсни мрію» та провести свято для дітлахів, які знаходяться на лікуванні в «ОХМАТДИТ». Для малечі були організовані розваги з аніматорами, разом з якими волонтери від кожної компанії допомагали малюкам намалювати на папері їх найзаповітніші мрії. А якщо намалювати мрію, то можна зробити її видимою, а значить більш реальною.

«Я була вражена синергією державних, комерційних, міжнародних та українських компаній, які об’єднались заради доброї справи. Приємно, що корпоративні волонтери присвятили свій робочий час дітям і допомогли їм зобразити на папері свої мрії. Ці малюнки стануть частиною кольорового Променю і полетять до зірок вже у 2019 році, i про них дізнається Всесвіт. А ми під час цього одночасно та всі разом зможемо загадати бажання, щоб все здійснилося», ‒ відзначила  Лідія Таран, куратор проекту «Здійсни мрію», яка також була присутня під час благодійного Щедрого вівторка в «ОХМАТДИТ».

Нагадаємо, #ЩедрийВівторок — всеукраїнський день добрих справ у рамках всесвітнього благодійного руху #GivingTuesday. Щороку у понад 150 країнах світу мільйони людей у вівторок, після Дня подяки, влаштовують акції на користь благодійних організацій, розповідають про це в соціальних мережах і закликають робити добрі справи. У 2018 році Україна офіційно долучилася до ініціативи, ставши однією з країн-учасниць.

Читайте також