НовиниНовини14 березня 2018

1+1 медіа отримала золото та срібло PromaxBDA Europe Awards 2018

У вівторок, 13 березня, 1+1 медіа здобула одразу дві нагоди міжнародної премії у сфері телепромо та дизайну PromaxBDA Europe Awards. Золото отримали відкриваючі титри до документального українського фільму «Діти Перемоги», а організація промо-кампанії проекту «Музей Новин» принесла групі срібло.

Першість у номінації «Programme Open/Titles» титри до стрічки «Діти Перемоги», розроблені командою маркетингу 1+1 медіа, вибороли у проектів німецького каналу «TV 2», італійського «RAI Radiotelevisione» та компанії «Motionmakers». Також у цій номінації за перемогу змагалась ще одна робота від 1+1 медіа – відкриваючі титри документальної стрічки «Україна. Повернення своєї історії – 2». Суперниками Музею Новин у категорії «Experiential or Stunt Promotion for a Consumer» були кейси італійських FOX Networks Group, Discovery та CHANNEL 5.

«Відкриваючі титри є  однією із найпрестижніших номінацій премії і, разом із тим, найскладніших. Перемога в ній – це складно та достойно. Вся наша команда – великі молодці!», – коментує Олена Мартинова, директор зі стратегічного маркетингу 1+1 медіа.

«Це вже друга європейська нагорода для Музею Новин. Ми щасливі, що проект, який захопив тисячі українців, визнає професійна спільнота за межами країни», – коментує Світлана Павелецька, PR-директор 1+1 медіа. 

Нагадаємо, що в шорт-лист PromaxBDA Europe Awards 2018 потрапили одразу п’ять промо-кампаній 1+1 медіа. Зокрема, окрім фіналістів, серед претендентів були оновлений логотип телеканалу «2+2» та лого програми «Model XL». 

Імена переможців було оголошено 13 березня на Церемонії нагородження у Римі. 

 

Читайте також