1+1 media повідомляє про поставку в Україну обладнання для прийому закодованого сигналу супутника
Група 1+1 media, яка у березні першою серед вітчизняних медіагруп підписала угоду про поставку супутникових ТВ-приймачів, повідомляє, що, в рамках запланованого на 2-й квартал 2019 року кодування супутникового сигналу, в Україну вже доставлено першу партію сеттопбоксів – обладнання, необхідного для прийому закодованого сигналу.
З метою створення сприятливих умов для комфортного переходу абонентів і якомога простішого підключення й прийому сигналу, 1+1 media разом із іншими медіагрупами завчасно подбала про забезпечення населення доступом до обладнання та спільно з компанією «СТРОНГ», одним з найбільших в Україні імпортерів та виробників супутникового приймального обладнання, здійснили поставку сеттопбоксів у кількості, яка необхідна для задоволення першої хвилі попиту абонентів супутникового прийому – 45 тисяч одиниць. Поставки будуть здійснюватися у декілька етапів.
Вже від сьогодні, 12 грудня, обладнання можливо придбати в більшості українських гуртових та роздрібних мереж, на e-commerce веб-платформах та у офіційних операторів супутникового телебачення. Зокрема, супутниковий провайдер «VIASAT» здійснюватиме продаж сеттопбоксів за рекомендованою ціною 1099 грн за одиницю. Також, для підтримки абонентів, яким у зв’язку із кодуванням необхідно придбати приймачі, компанія «VIASAT» пропонує спеціальний тарифний пакет «Національний», що включає рейтингові та національні телеканали за 29 грн/міс.
«Поставки в Україну сеттпобоксів, без яких перегляд телеканалів, які транслюються із супутника, стане неможливим – є другим важливим кроком у цьому складному проекті із кодування супутникового сигналу. Першим кроком стало внесення змін до ліцензій телеканалів стосовно заміни типу прийому супутникового сигналу з відкритого на закритий. Постачанням сеттопбоксів на ринок медіагрупи фактично підтверджують свій рішучий намір закодувати сигнал та демонструють, що у цей процес залучені не лише вони, а й імпортери, дистриб’ютори та супутникові провайдери. Всі учасники активно співпрацюють між собою. Впевнений, що зворотної дороги немає, адже всі зобов’язання, які ми вже взяли на себе та продовжуємо брати, будуть реалізовані в наступному році. Остаточне кодування супутникового сигналу заплановане на 2-й квартал 2019 року, і я переконаний, що ми витримаємо цей термін», – зазначив Ярослав Пахольчук, виконавчий директор та директор напрямку платного телебачення групи 1+1 media.
Нагадаємо, кодування супутникового сигналу в Україні здійснюється з метою обмеження території покриття супутника в Україні для захисту прав виробників та правовласників контенту. Такий підхід до трансляції контенту притаманний усім розвиненим європейським ринкам, тому його прийняття дозволить українським телемовникам не лише захищати контент від піратства та незаконного мовлення без ліцензії, а й відповідати міжнародним індустріальним стандартам.