НовиниНовини10 січня 2019

1+1 media повідомляє про результати боротьби із піратством у 2018 році

Група 1+1 media, як один із основних учасників телевізійного ринку України, що бере активну участь у його розвитку, презентувала звіт про власну антипіратську діяльність у 2018 році. Медіагрупа активно впроваджує стратегію захисту контенту та прав його виробників, в рамках якої протягом 2018 року вона провела ряд дій з пошуку та притягнення до відповідальності фізичних осіб, підприємств та стрімінгових веб-сайтів, які займались нелегальним розповсюдженням контенту.

 

Станом на кінець року група 1+1 media:

- направила правопорушникам 103 претензії;

- підписала 48 угод із провайдерами програмних послуг (порушниками) в результаті мирного врегулювання спору;

- спільно з адвокатами Smartsolutions Law Group, партнером 1+1 media в галузі боротьби із піратством,  ініціювала 17 нових кримінальних проваджень (загальна поточна кількість кримінальних проваджень складає більше 30-ти), в межах яких було проведено 10 експертних досліджень та 6 санкціонованих обшуків;

спільно з працівниками Департаменту кіберполіції Національної поліції України провела 11 фіксацій порушень прав інтелектуальної власності;

- подала перші 2 заяви щодо порушень, пов’язаних із діяльністю кардшарингових сервісів.

У рамках кримінальних проваджень, відкритих за заявами медіагрупи, поліція оголосила підозри 3 особам та спрямувала 1 обвинувальний акт до розгляду в суді за результатами досудового розслідування.

«Ми в 1+1 media маємо за мету не лише надання глядачам доступу до якісного телевізійного продукту, але й суворо дотримуємося ринкових принципів ведення бізнесу і ведемо активну боротьбу із піратством, – прокоментував Ярослав Пахольчук, виконавчий директор та директор напрямку платного телебачення 1+1 media. – Ми працюємо над тим, аби ринок платного телебачення розвивався, і намагаємося не допускати, щоб кіберзлочинці цьому перешкоджали».

Незважаючи на дії злочинців, за результатами роботи медіа групи у 2017 та 2018 роках відбулося значне зростання попиту на вітчизняному ринку платного телебачення. Так, з 2017 року по 2018 рік кількість абонентів ринку платного телебачення збільшилась із 4,7 млн до 5,1 млн. У 2019 році в результаті кодування супутникового сигналу телеканалів за розрахунками 1+1 media ця цифра сягне 7,3 млн абонентів. 

«Наразі ми спостерігаємо позитивні зміни у ставленні до платного контенту: свідомість та відповідальність поступово зростають, все більше провайдерів та глядачів розуміють, що за користування інтелектуальною власністю треба платити, – відзначив заступник генерального директора 1+1 media з правових питань В’ячеслав Мієнко. – Ми пишаємося тим, що значною мірою це є результатом спільної роботи 1+1 media та Smartsolutions – як у сфері боротьби із піратством, так і у просвітницькій роботі».

Для захисту прав виробників та власників контенту група 1+1 media разом з іншими українськими правовласниками приєдналася до Громадської спілки «Ініціатива «Чисте небо». Завдяки даному об’єднанню спільними зусиллями вони розвивають ринок легального аудіовізуального контенту у вітчизняному медійному просторі та ведуть активну боротьбу із сайтами та провайдерами, які використовують захищений правом інтелектуальної власності контент без дозволу правовласників.

Читайте також