НовиниНовини20 грудня 2019

1+1 media презентувала новорічні digital-активації для соцмереж та telegram

Уже третій рік поспіль 1+1 media презентує новорічний digital-спецпроєкт, у рамках якого запускає фанові активації для користувачів соціальних мереж та телеграм-месенджеру.

Для підписників Instagram-сторінки, завдяки Advent-calendar у сторі, група запропонувала легко й у фановій формі підготуватися до Нового 2020 року: обрати місце святкування, сформувати меню, підібрати святковий плейлист, пограти і розважитися. Також, слідкуючи за трендами та додавши почуття гумору, команда корпоративного діджиталу холдингу ініціювала власні Олів’є Vibes – insta-маску, яка дозволить «скуштувати» олів’є навіть тим, хто не їсть м'ясо. А ще підписники зможуть побути в ролі Санти, спробувавши ще одну insta-маску‒ MediaSanta.

Для Facebook-аудиторії 1+1 media розпочала спецпроєкт з ТОП-менеджерами — #ТопчикиВідТОПів, який завдяки порадам команди управлінців групи допомагає налаштуватися на зимову атмосферу: що читати, дивитися, готувати, дарувати, яких традицій дотримуватися.

Для додаткового інтерактиву були розроблені авторські стікери в телеграм «Флешбек у 2019 рік». Вони дозволяють згадати найепічнічіші та найсмішніші моменти року, поностальгувати за подіями року, що минає, та налаштовують на позитивний настрій.

Читайте також