1+1 media та Remade презентували лінійку аксесуарів із рекламних банерів
У рамках співпраці з командою майстерні Remade, яка підтримує філософію ресайклінгу та займається повторним виробництвом товарів, група 1+1 media, що активно пропагує відповідальне ведення бізнесу, створила лінійку стильних аксесуарів із рекламних банерів власних проектів.
Рюкзаки, сумки для шопінгу й чохли для планшетів та/або тонких ноутбуків, що увійшли до лінійки, мають унікальний дизайн та можуть використовуватися у повсякденному житті. Для продовження терміну використання вони були додатково укріплені гумовими кутками із повторно використаних велосипедних камер. Амбасадорами кампанії стали ведучі ранкового шоу «Сніданок з 1+1» Людмила Барбір та Руслан Сенічкін, які теж дотримуються принципів відповідального та екологічно-дружнього споживання.
Усі охочі долучитись до проекту та стати володарем оригінальних аксесуарів із переробленої продукції вже від сьогодні можуть придбати їх в онлайн-магазині майстерні Remade.
«1+1 media вже багато років є прихильником та активним агітатором соціально-відповідального способу життя. Дотримання принципів корпоративної соціальної відповідальності для нас є не просто сучасним трендом, а позицією, що визначає ставлення нашої медіагрупи до країни, співробітників і довкілля. Постійно проводячи різноманітні проекти, ми зібрали чималу кількість промо-продукції, повторне застосування якої за призначенням вже більше не було можливим. Розуміючи, що банери з полівінілхлориду в Україні не утилізуються, а їх спалювання може нашкодити довкіллю, ми прийняли рішення на користь збереження екології. Саме так у нас виникла ідея використати банери не у класичний спосіб та, завдяки ресайклінгу, трансформувати їх у стильні аксесуари. Вірю, що наше рішення стане у нагоді й іншим українським компаніям, адже у кожного бренду знайдеться чимало банерної продукції про наявність якої вже ніхто не пам’ятає», ‒ коментує Марина Гриценко, керівник групи з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media.
«Ми давно хотіли запустити лінійку виробів із повтороно використаних баннерів, але все не мали нагоди. Тому для нас цей проект є великим початком розвитку нового напрямку. Ми щиро сподіваємося, що до еко-ініціативи 1+1 media долучаться й інші, бо кількість непотрібніх баннерів, правильною утилізацією яких підприємтсва не бажають займатись і які просто викидають на звалища, нажаль, неприємно вражає. Віримо, що реалізуючи нові ідеї щодо апсайклу та повторної переробки інших матеріалів, ми зробимо свій вклад у збереження довкілля», - коментує Анна Сігорська, співзасновниця компанії Remade.
Пошиття аксесуарів з рекламних банерів є першим досвідом майстерні Remade, однак команда готова співпрацювати з іншими компаніями з метою переробки нетипової вторсировини та залучення нового бізнесу до еко-ком’юніті.