
1+1 media інформує щодо реалізації проекту кодування супутнику
З метою поступового та комфортного процесу підготовки до кодування супутнику, яке відбудеться 20 січня 2020 року, для усіх його учасників, група 1+1 media разом із провідними медіагрупами та нішевими розважальними каналами розпочала підготовку провайдерів програмної послуги до кодування транспортного сигналу. Вже розпочалась робота по інформуванню та підготовці провайдерів, які використовують супутниковий сигнал для трансляції в своїх кабельних мережах.
Провайдерам, які мають діючі угоди на ретрансляцію телеканалів групи 1+1 mediа, надаються спеціальні пристрої декодування супутникового сигналу – САМ-модулі Verimatrix. Залежно від складу обладнання головної станції кабельної мережі, група забезпечує провайдерів декількома моделями САМ-модулів на 1, 2, 12 або 20 телеканалів. Замовлення та відправка САМ-модулів провайдерам здійснюється на основі їх попереднього опитування та анкетування.
Наступним кроком у проекті кодування стане спільна загальнонаціональна інформаційна кампанія українських медіагруп, яка розпочнеться наприкінці серпня 2019 року. Вона сприятиме підготовці абонентів супутникового (FTA) прийому до змін у мовленні, а також допоможе їм у виборі способу підключення та прийому телевізійного сигналу. Для інформування FTA-провайдерів та їх абонентів групою 1+1 media вже створені додаткові (альтернативні) супутникові версії телеканалів «1+1», «ТЕТ» та «2+2», в яких у мережах платного телебачення та безкоштовного ефірного ТБ будуть розповсюджуватись інформаційні повідомлення. Альтернативні версії цих телеканалів також закодовані із використанням системи умовного доступу Verimatrix.
«Розуміючи, що кодування супутнику є переломним етапом у розвитку вітчизняного телебачення і додатковим стимулом до його виходу на вищий та якісніший рівень, 1+1 media не може стояти осторонь процесу та бере активну участь у реалізації проекту кодування. Наразі ми посилено працюємо над тим, аби B2B-провайдери мали все необхідне обладнання для забезпечення своїх абонентів можливостю доступу до закодованих супутникових каналів, а глядачі були належним чином поінформовані про зміни, які на них чекають», ‒ прокоментував Ярослав Пахольчук, виконавчий директор та директор напрямку платного телебачення 1+1 media.
Нагадаємо, що згідно оприлюдненому проекту кодування, наступними кроками у його реалізації стануть:
· Жовтень 2019: кодування транспортного супутникового сигналу «Зеонбуду»;
· Листопад 2019: маятникові відключення сигналів основних каналів медіагруп для абонентів супутникового телебачення;
· Січень 2020: кодування супутникового сигналу.