НовиниНовини20 грудня 2018

«1+1 медіа» презентувала другий звіт з корпоративної соціальної відповідальності

«1+1 медіа» продовжує публічно звітувати про свою нефінансову діяльність, випустивши вже другий звіт з корпоративної соціальної відповідальності, і залишається єдиною медіагрупою в Україні, яка відкрито звітує перед колегами, телеглядачами, партнерами, підрядниками, підписниками та усіма, з ким взаємодіє у своїй роботі.

14 грудня у студії ТСН відбулась презентація звіту з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) за 2017 рік для співробітників та партнерів медіагрупи.  Такі зустрічі вже стали традиційними. На них обговорюються результати спільних проектів і КСВ-звіт компанії з метою врахування побажань та пропозицій щодо підготовки групою майбутнього звіту.

Суттєвими питаннями другого нефінансового звіту 1+1 медіа стали відповідальний контент, розвиток співробітників, освітні проекти для молоді, екологічна відповідальність, покращення здоров’я українців і захист авторських прав.

"У звіті ми розповідаємо не тільки про здобутки та перемоги, але й про невдачі і складнощі, через які пройшли у 2017 році. Іноді мені здається, що кожен рік складніше попереднього, але це не так. Кожен рік нас надихає на нові звершення. Ми прагнемо і надалі робити більше, ніж від нас очікують. Ми відкрито ділимось інформацією про наш світ медіа", − коментує генеральний директор 1+1 медіа Олександр Ткаченко.

Учасниками презентації стали співробітники 1+1 медіа, державні та комерційні компанії-партнери, українські та міжнародні громадські організації, благодійні фонди, волонтери проектів, а також представники інших медіагруп, з якими відбувається співпраця у напрямку захисту авторських прав у рамках Ініціативи «Чисте небо».

Ведуча ТСН та куратор проекту «Право на освіту» Наталія Мосейчук розповіла про результати соціального проекту, плани на майбутнє та відповідала на запитання гостей по формату функціонування шкіл у дитячих відділеннях лікарень. Перекладач жестової мови випусків ТСН Тетяна Радченко звернула увагу гостей на толерантну лексику, яку слід вживати звертаючись до людей з інвалідністю, а також на фрази, які є образливими. 

 

"З кожним роком збільшується кількість наших партнерів у соціальних, екологічних та освітніх проектах. І лише завдяки співпраці результати стають більш масштабними, якісними, що  призводять до суттєвих змін на краще у нашій країні. Саме акцент на темі партнерства буде у нашому третьому КСВ-звіті за 2018 рік, підготовку до якого ми починаємо вже у січні", − говорить керівник групи корпоративної соціальної відповідальності 1+1 медіа Марина Гриценко.

Щоб мінімізувати негативний вплив на екологію, звіт не друкувався на папері, а був створений лише в електронному вигляді.

 

Читайте також