1+1 медіа провела перший захід формату 1+1 Digital Weekend
Перший день івенту, 18 серпня, проходив на неординарній локації для такої події – Театрі на Подолі, який експерти 1+1 медіа перетворили на інтерактивний лекторій. Поєднання теми технологій та атмосфери київського театру створили під час лекторію відчуття контрасту, завдяки якому аудиторія краще зрозуміла зміни сучасних медіа. У фокусі першого дня була тема створення медіпродуктів на всіх етапах – від розробки проекту та дизайну до адаптації і монетизації контенту на різних платформах. Так, директор діджитал-напрямку Анна Ткаченко розповіла про сучасний дует контенту та дистрибуції на медіаринку. Керівник управління Digital-розробок Дмитро Жук ділився практиками ведення проектів, а Евген Демченко, арт-директор Digital-проектів розповів про роль діджитал-дизайну у комунікації з користувачами сайтів та додатків. Про шляхи монетизації контенту розповів керівник управління зовнішньої дистрибуції контенту Олександр Козаченко. Артем Льозін, керівник VOD-платформи 1+1 video розповів чому варто використовувати Data-driven decision для прийняття бізнес-рішень, а керівник управління 1+1 Digital Sales Дмитро Панасюк розповів про те, як поєднати креатив медіа та технології.
Завершився перший день івенту допомогою у здійсненні мрії Рустама Тимошенка, який хворіє важкою формою буллезного епідермолізу, але, незважаючи на недуг, щиро мріє освоїти професію програміста. Талановитому хлопцю не вистачало потужного комп’ютера для вдосконалення навичок. За гроші, які були виручені з проданих квитків на захід, команда 1+1 Digital придбала юнакові нове обладнання. Таким чином кожний, хто відвідав 1+1 Digital Weekend став частиною здійснення дитячої мрії.
Другий день уік-енду було присвячено сміливим кейсам у цифровому середовищі та трансформації медіабізнесу. Для того, щоб можна було не тільки почути, а й побачити життя сучасної медіакомпанії, заключний день івенту пройшов в офісі 1+1 медіа, зокрема для лектрію були задіяні студії ТСН та ранкового шоу «Сніданок з 1+1». Спікерами другого дня були: заступник диреткора з нових медіа Катерина Кобернік, шеф-редактор «Телекритики» Марія Хрущак, керівник управління маркетингових комунікацій Микола Кононунченко та редакція проекту FootballHub – Роман Бебех, Олександр Златогорський та Володимир Звєров.
Вдало провести дводенний захід медіагрупі допомогли партнери - «Органік мілк» та Hell Energy Drink, продукція яких надавала енергію учасникам та організаторам уік-енду.