
Контент 1+1 медіа буде доступний в літаках МАУ
Раніше медіагрупа об’єднала власну відеобібліотеку в інтернеті під брендом 1+1 video. Співпраця з МАУ стала продовженням розвитку дистрибуції цього продукту.
Перший етап співпраці медіагрупи та авіаперевізника передбачає розміщення 15 фільмів та шоу 1+1 медіа, зокрема художніх та документальних кінострічок, а також записи концертів та спортивних подій. Весь контент групи, який розміщується на борту літаків, орієнтований на україномовну аудиторію та буде оновлюватись раз на чотири місяці.
«Ми, як і раніше, прагнемо забезпечити українських глядачів контентом в тому місці та на тій платформі, де їм зручніше його споживати. І борт МАУ не став виключенням. Для нас співпраця з авіаперевізником стала першим проектом подібного рівня», – говорить Анна Ткаченко, директор діджитал-напрямку 1+1 медіа.
Далекомагістральні літаки Boeing 777 обладнані індивідуальною системою розваг з вмонтованими в спинки крісел моніторами розміром від 9 до 16 дюймів. Першими телепроектами для перегляду пасажирами МАУ стануть: «Інспектор. Міста», «Світ навиворіт», «High-Tech Ломаченко», «Чорнобиль», «Останній москаль».
«МАУ послідовно працює над підвищенням рівня сервісу на всіх своїх рейсах, але особливу увагу ми приділяємо розвитку та вдосконаленню авіаційного продукту на далекомагістральних маршрутах, – зазначила Євгенія Сацька, директор з комунікацій МАУ. – Ми в повній мірі усвідомлюємо необхідність максимально урізноманітнити небесне дозвілля наших пасажирів. Ми раді початку інформаційної співпраці з 1+1 медіа та, відповідно, можливості запропонувати мандрівникам високоякісний телевізійний продукт провідної медіагрупи України».
Нагадаємо, раніше 1+1 медіа запустила додаток 1+1 international, орієнтований на українську діаспору та українців, що знаходяться за кордоном.