
Аналітика від Київстар ТБ: які канали стали лідерами телеперегляду у травні 2023 року
Традиційно, в аналітиці від Київстар ТБ розповідаємо про трансформації у теледивленні
У травні в українському медіаполі поширювалося багато новин, повʼязаних з потенційним контрнаступом Сил оборони, а також збільшилася кількість щоденних ракетних обстрілів цивільного населення. Відповідно, виріс попит на релевантну та перевірену інформацію щодо перебігу подій на фронті, що відобразилося у теледивленні марафону «Єдині новини», який отримав найвищу місячну частку з початку року.
Традиційно, в аналітиці від Київстар ТБ розповідаємо про трансформації у теледивленні та ключові проєкти, які здобули найбільшу увагу глядачів в Україні.
Нагадаємо, що поки тривають оновлення панелі Nielsen, яка до повномасштабної війни займалася телевимірюваннями, ринок продовжує орієнтуватися на дані переглядів від ОТТ-платформ. Своєю чергою, Київстар ТБ надає релевантну інформацію для формування ТВ-рейтингів.
ТОП-20 телеканалів у травні 2023 року
Очолює ТОП телеканалів місяця Новий, зберігаючи отриману в квітні частку в 10,3%.
На другій сходинці з часткою 8,4% перебуває телеканал 2+2, де транслювались матчі Чемпіонату України з футболу, а також документальні прем’єри та кінохіти.
На третій позиції залишається телеканал СТБ із часткою 7,8%, що на -0,3 п.п менше у порівнянні з минулим періодом. А ось з 6-ї сходинки в квітні відразу на 4-ту позицію підійнявся 1+1 Марафон, який транслює «Єдині новини», наростивши +0,9 п.п. частки.
Далі йде телеканал ТЕТ з 6,5% частки, а за ним шосту сходинку ТОПу займає 1+1 Україна, який у травні наростив +0,7 п.п. частки — 6,4%. До слова, для 1+1 Україна цей показник — найвища частка з початку року.
Сьоме місце — у телеканалу ICTV 2, який втратив -0,4 п.п. частки в порівнянні з квітнем.
Традиційно, телеканал ICTV, який також транслює загальнонаціональний телемарафон, обіймає 8-му сходинку з часткою 5,2%.
9-те та 10-те місце впевнено займають телеканали з групи 1+1 media — ПЛЮСПЛЮС (2,3% частки) та KVARTAL TV (1,7% частки).
Медіагрупи та дивлення
За традицією, більшість телеканалів, які потрапили у рейтинг травня 2023 року, входять до складу групи 1+1 media – 2+2, 1+1 Марафон, ТЕТ, 1+1 Україна, ПЛЮСПЛЮС, KVARTAL TV, Бігуді та Comedy Central. Від StarLightMedia у ТОП-20 — телеканали Новий, СТБ, ICTV, ICTV2, а від Inter Media Group — НТН.
Отже, лідером у рейтингу медіагруп залишається група 1+1 media, яка у травні сумарно зібрала 34,7% частки (+1,1 п.п. частки). StarLightMedia опинилася на 2-й сходинці з 30,9% (+0,1 п.п. частки), а Inter Media Group завершила місяць на третій позиції зі сталою часткою 2,8% (+0,1 п.п. частки).
Дивлення новинного контенту
У травні сумарна частка основних телеканалів, які транслюють марафон «Єдині новини» на платформі Київстар ТБ, склала 13,3% (+1,8 п.п. частки до квітня). Це найвища місячна частка в цьому році (у лютому 2023 року цей показник був на рівні 13,2%). Традиційно, найпопулярнішим за переглядом телеканалом, що транслює проєкт, є 1+1 Марафон з відривом від ICTV в 2,0 п.п. частки.
Що стосується інших телеканалів, які не транслюють телемарафон, проте створюють новинний контент, то 24 канал, єдиний з переліку у ТОП-20, наростив +0,2 п.п. частки у порівнянні з квітнем, загалом отримавши 1,5% частки. З низькою зацікавленістю серед аудиторії залишаються телеканали Прямий (0,7% частки), Еспресо (0,6% частки) та 5 канал (0,3%).
Найпопулярніші проєкти на Київстар ТБ у травні
Рейтинг найпопулярніших серіалів серед унікальних абонентів, що переглядали контент на платформі Київстар ТБ у травні, очолив серіал «Сталеві нерви». Продовжує втримувати зацікавленість серед глядачів серіал «Скажені сусіди», що транслювався на ТЕТ. Так, у рейтингу «Скажені сусіди» займають другу позицію.
Крім цього, від 1+1 media в рейтингу ТОП-20 продуктів — серіали, які транслюються на телеканалах медіагрупи, — «Величне століття», «Пригоди Бампера і Суса», «Невірний», «Різниця у віці», «Я — Надія», «Рідня», «Слов’яни».
Від StarLightMedia до ТОП-20 найпопулярніших проєктів увійшли серіали «Горячий», «Табун», «Дільничий з ДВРЗ», «Будиночок на щастя», «Пес», «Молода», «Спіймати Кайдаша».
Загалом бібліотека платформи кіно та телебачення Київстар ТБ нараховує понад 1000 тайтлів якісного українського продукту.
Джерело даних: Київстар ТБ
Про телевимірювання від Київстар ТБ
Дані Київстар ТБ відображають зацікавленість аудиторії тим чи іншим контентом і формуються на основі перегляду тих чи інших телеканалів усіма абонентами платформи, тобто є репрезентативними для всієї платформи. Такі дані валідні та надійні за визначенням, оскільки охоплюють усіх без виключення абонентів ОТТ-платформи, а не їх невелику частину.
Звісно, телевізійна панель повинна відображати дані телеперегляду всього населення з різними типами прийому, не лише IPTV/ОТТ, проте нині і до повноцінного відновлення телевізійної панелі це неможливо. До того ж, згідно з результатами установчого дослідження, проведеного у вересні 2022 року, покриття IPTV/ОТТ становить 25,9% домогосподарств (міста з населенням 50+ тис. мешканців). Відповідно, послугами цього типу прийому користується платоспроможне населення, що регулярно сплачує за ТВ-послуги.