
«Барометр ринку праці України 2025-2026»: ділимося головними висновками HR-дослідження
Платаформа для керівників та професіоналів GRC.UA презентувала результати дослідження «Барометр ринку праці України 2025-2026». Презентація відбулася онлайн. Подія зібрала понад 600 зареєстрованих учасників, а також широку аудиторію глядачів онлайн-трансляції на YouTube.
Генеральним інформаційним партнером стали 1+1 media.
«Барометр ринку праці» — щорічне дослідження, яке GRC.UA проводить вже понад 15 років поспіль. Його презентація узагальнює ключові тенденції ринку протягом року, а також містить прогноз його розвитку на найближчий час. Припущення щодо динаміки ринку формуються на основі опитувань 1720 роботодавців і 6160 працівників з усієї України.
Цьогоріч під час заходу представили результати дослідження й обговорили ключові виклики і трансформації HR-функції в Україні: рішення в HR-стратегіях, резильєнтність як основу сучасної ветеранської політики й утримання як новий пріоритет ринку працевлаштування.
Окремим блоком презентації стала панельна дискусія «Антикрихкі люди, антикрихкі команди в українському бізнесі: сила під тиском». Модераторкою виступила Michelle Johnson, Head of Insights and Consulting, Inpulse (Велика Британія). Учасниками панелі стали представники провідних українських та міжнародних компаній: МХП, Roshen, Нова Пошта, Syngenta, POLPHARMA, Оператор газотранспортної системи України, Kestria — обговорили, як український бізнес адаптується до тривалих криз, зберігає команди та вибудовує антикрихкі організації.
Ділимося основними висновками дослідження: «Барометр ринку праці України 2025-2026»:
- Дефіцит кадрів залишається ключовим викликом для бізнесу.
- Найм зберігає високу активність попри воєнні умови.
- Зростання заробітних плат не завжди компенсує інфляційний тиск.
- Підвищується мобільність і незадоволеність працівників.
- Питання добробуту та ментального здоров’я потребують системних рішень.
- Штучний інтелект прискорює трансформацію ролей і вимог до навичок.
Більше про результати дослідження — у повній презентації за посиланням. Також доступні аналітичний звіт і запис онлайн-трансляції.
Партнери проєкту:
Генеральний партнер: МХП
Генеральний медіа-партнер: 1+1 media
Експертні партнери: Оператор газотранспортної системи України, Polpharma
Експертні галузеві партнери: Syngenta, Нова Пошта
Інформаційні партнери: HURMA, Kestria.

