НовиниНовини28 серпня 2018

Департамент дистрибуції 1+1 media трансформується у бізнес-юніт 1+1 media distribution

Виокремлення нового бренду стало результатом розвитку медіагрупи до 2021 року відповідно до бізнес-стратегії, ціллю якої є збільшення ринку платного телебачення із прогнозом досягнення 25% частки ринку відрахувань за контент.

Основною метою 1+1 media distribution є формування оптимального за тематикою та цільовою аудиторією пакету телеканалів та виведення питання дистрибуції контенту на новий вищий рівень. Це допоможе провайдерам покращити попит серед абонентів на їх програмну послугу, а глядачам – отримати доступ до преміального та ексклюзивного контенту як вітчизняного, так і закордонного виробництва.

«Презентуючи 1+1 media distribution, ми ставимо для себе за завдання об’єднати зусилля гравців індустрії для реанімації Pay TV ринку та сформувати культуру споживання контенту в абонентів. Вважаємо, що консолідація сил правовласників та провайдерів матиме відчутний позитивний вплив на розбудову платного телебачення в Україні, дозволить збільшити доходи провайдерів і, відповідно, – об’єми відрахувань правовласникам за контент. Ми ж, в свою чергу, готові максимально посприяти створенню власного національного продукту, який буде не лише відповідати світовому рівню, але й, в першу чергу, задовільнить вітчизняного глядача», - коментує Ярослав Пахольчук, виконавчий директор 1+1 media та директор з развитку pay-tv напрямку.

На сьогодні 1+1 media distribution успішно дистрибутує 22 телеканали, серед яких 6 власних, а також є єдиною серед українських медіагруп, яка має у власному портфоліо ексклюзивні права на трансляцію 12 міжнародних та 4 українських партнерських телеканалів.

Оновлений підрозділ продовжить займатися просуванням як власного контенту, так і контенту партнерських телеканалів, взявши фокус на адаптацію міжнародних форматів різноманітних жанрів.

«1+1 медіа – за ринкові принципи ведення бізнесу, що, в свою чергу, приведе до довготривалої та взаємовигідної комунікації усіх гравців та споживачів ринку Pay TV. За радянських часів люди, маючи 3-4 телеканали із цензурованим контентом, звикли отримувати доступ до них безкоштовно. На щастя, сучасним глядачам надана можливість обирати будь-який контент серед великої кількості телеканалів та їх жанрового розмаїття. Однак, сприймаючи це як даність, у більшості абонентів відсутнє розуміння необхідності платити за можливість доступу до такого контенту. Тому, в тісній взаємодії із провайдерами, наш новий бізнес-юніт буде працювати в напрямку популяризації культури споживання платного, але якісного телебачення серед глядачів, що відчутно позначиться на розвитку медіаіндустрії в цілому», - коментує Андрій Мальчевский, директор департаменту дистрибуції та развитку мережі мовлення групи.

Презентація 1+1 media distribution.

Читайте також