
Дрони для ГУР та підтримка ветеранів: з початку року у марафоні «Єдині новини» реалізовано 12 соціальних кампаній
За І квартал 2024 року в ефірі національного телемарафону «Єдині новини» було реалізовано комунікацію 12 важливих загальнонаціональних соціальних промо кампаній.
Ще 4 спеціальні промо кампанії було ініційовано та реалізовано безпосередньо самим марафоном.
У співпраці з державою було реалізовано наступні кампанії:
- підтримка економіки: сплата податків, підтримка нац виробника;
- Кампанія «Зроблено в Україні»
- «Міста сили»;
- Ти як? Програма ментального здоров’я;
- підтримка ветеранів;
- протидія насильству;
- мінна безпека;
- евакуація.
Телемарафон також долучився до підтримки кампаній з мобілізації та сил оборони, зокрема мова про:
- рекрутингові кампанії сил оборони;
- промоція спец платформи - LobbyX;
- шеврони перемоги;
- Нацгвардії – 10 років;
- іміджеві ролики військ/служб.
Окремо команда телемарафону ініціювала та реалізувала ще 4 власні спеціальні промо кампанії:
- «Воюємо. Працюємо. Переможемо» до другої річниці повномасштабного вторгнення рф;
- Воєнкори та колеги в ЗСУ;
- Масштабний збір «Дрони для ГУР»;
- Кампанія на тему свободи віросповідання «Єдині у вірі в Україну».
У рамках зазначених кампаній було створено понад 132 соціальних ролики, які транслювалися в ефірі марафону 9100 разів. Це – 4550 хвилин ефіру.