НовиниНовини4 грудня 2018

Два проекти 1+1 медіа у фіналі Effie Awards Ukraine 2018

Щороку проекти 1+1 медіа потрапляють у шорт-лист найбільш ефективної премії України в області маркетингових комунікацій ‒ Effie Awards Ukraine.  Цього разу, фіналістами обрано два проекти групи ‒ «Люди Ідей» та «ШКОЛА», які увійшли одразу до 8 категорій конкурсу.

Кампанія «Люди Ідей» – перший проект у медіасфері України з надихаючими історіями про найбільшу цінність компанії – її колектив, розроблений у колаборації з Ekonomika+, увійшов до фіналу в номінації «Corporate Reputation».

Кейс першого україномовного серіалу «ШКОЛА», який розповідає про реалії життя школярів та їх стосунки із викладачами й батьками, та його #SCHOOLmania, реалізована спільно з агентством Postmen змагатиметься за золото премії одразу у семи номінаціях: Media & Self promotion, Most effective use of social media marketing, Short Term Effects, Business Challenge/David vs. Goliath, Youth Marketing, Branded content & Branded Utility, Cross Media Storytelling.

«В 1+1 медіа ми не стомлюємося повторювати, що співробітник – найважливіша цінність кожної компанії та бізнесу. І тому, коли наше бачення все частіше починають розділяти на рівні індустрії – я щиро вважаю це впевненими кроками до великої перемоги. А ще, не можу не радіти такій потужній присутності нашої «ШКОЛИ» у фіналі. Кейс та команда, яка працювала над його створенням, справді зробили надможливе, показавши те, як ефективно і, разом із тим, круто можна працювати з молодіжною аудиторією», − коментує Світлана Павелецька, директор з маркетингових комунікацій 1+1 медіа.

Оголошення переможців відбудеться 12 грудня під час Церемонії EFFIE AWARDS UKRAINE 2018

Читайте також