НовиниНовини29 жовтня 2019

Два проєкти 1+1 media потрапили в фінал найпрестижнішої PR-премії Європи

1+1 media єдина медіакомпанія з України, що увійшла в шорт-лист. 

Соціальна ініціатива #забутипровік, яка має на меті протидію ейджизму, стала фіналістом у двох категоріях – Change Communications і Employer Branding & Recruiting. Кампанія змагатиметься за першість з проєктами Microsoft, Philip Morris International, Deutsche Telekom та іншими європейськими гігантами.

Проєкт «Тільки нікому не кажи»  вийшов у фінал конкурсу в категорії «Регіони». Конкурентами 1+1 media в цьому напрямку будуть кейси з Польщі та Молдови.

Переможці European Excellence Awards 2019 будуть оголошені 29 листопада на церемонії нагородження у Лісабоні, Португалія.

«Усі компанії, окрім досягнення бізнесових цілей, повинні бути соціально відповідальними та генерувати проєкти, які змінюють їхню організацію, ринок і світ в цілому на краще. Це наше головне завдання, а шорт-листи та конкурси – лише свідчать про вірно обраний напрямок. Цікаво, що цього року у фінал European Excellence Awards увійшли два проєкти, які працюють на абсолютно різні аудиторії: #забутипровік – на переосмислення свого віку людьми 50+, а «Тільки нікому не кажи» – на підлітків, яким важливо розповісти про свої проблеми та знайти вихід з них», – прокоментувала Світлана Павелецька, директорка з маркетингових комунікацій 1+1 media.

 

Нагадуємо, в грудні 2018 року 1+1 media стала рекордсменом і здобула одразу 9 нагород найпрестижнішої премії у сфері маркетингових комунікацій українського ринку Effie за проєкт про співробітників компанії «Люди Ідей» та кейс серіалу #Школа. Крім цього, 1+1 media стала найефективнішою маркетинговою командою року зі сторони клієнта та найкращою маркетинговою командою в медіа. Також раніше PR-проєкти компанії були у фіналі таких престижних премій, як Promax Europe Awards 2019, Baltic Communications Awards та SABRE Awards EMEA 2019.

Довідка:

Анонімний онлайн-щоденник «Тільки ніколи не кажи» – перший в Україні майданчик, на якому підлітки можуть відверто й анонімно розповісти всій країні про наболіле та отримати підтримку, а не осуд.

«Люди Ідей+. #забутипровік» – масштабна соціальна кампанія, мета якої – зруйнувати стереотипи про те, що люди поважного віку не здатні розпочинати власну справу, освоювати нові навички та генерувати потужні ідеї. Крім програми стажування, в рамках проєкту публікують цикл мотивуючих історій та фоторепортажів, реалізований у колаборації з відомим київським фотографом Вікторією Квіткою. Він знайомить українців зі справжніми Людьми Ідей+, які мають потужну історію та на власному прикладі доводять, що вік – це не завада на шляху до реалізації цілей, а рік народження не грає жодної ролі в процесі досягання успіхів.

Читайте також