Два проєкти 1+1 media здобули перемогу в премії X-RAY Marketing Awards
Музичний благодійний марафон «Ти не один» на 1+1 був реалізований з метою збору коштів для придбання засобів індивідуального захисту для медиків – респіраторів, захисних костюмів, рукавичок та іншого необхідного обладнання. Десятки зірок співали зі своїх домівок задля того, аби допомогти лікарям у такий складний період. У результаті було зібрано понад 2,5 млн грн. У Digital паралельно стартувала ініціатива з хештегом #лікарютинеодин. На офіційних сторінках 1+1 та «Сніданку з 1+1» у Instagram та Facebook, а також на особистих сторінках зірок були опубліковані фотоколажі із лікарями, волонтерами та відомими українськими артистами, що символізували підтримку та увагу персонально до кожного медичного працівника, який допомагає рятувати життя під час пандемії COVID-19. Охоплення ініціативи #лікарютинеодин у Facebook та Instagram 1+1 склало 3 млн, а тематичну маску в Instagram використали 62 тис. користувачів.
Серіал «Секс, Інста, ЗНО» — перший український серіал про підлітків, створений командою 1+1 Digital Studios ексклюзивно для VOD-платформи. Серіал чесно, без цензури і шаблонів показує, чим насправді живе покоління Z. У 5-серій серіалу демонструється ексклюзивна рекламна інтеграція бренду Meest (міжнародна поштово-логістична група), головним героєм якої став сам режисер digital-серіалу «Секс, Інста і ЗНО» – Антоніо Лукіч. За першими результатами співпраці, уже можна говорити про те, що послуги з доставки поштоматами Meest, які демонструються в серіалі, стали одними з найпопулярніших серед інших способів доставки.