HR BRANDS: ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ОЧИМА МОЛОДІ VS HR
American University Kyiv радо прийняв 14 листопада всіх учасників HR-Brands. Захід, на якому HR та рекрутинг спільноти змогли об’єднатися, обмінятися досвідом та почути думки студентів. Для компаній — це була можливість заявити про себе на молоду авдиторію.
HR-Brands — це відкрита панельна дискусія, в якій цьогоріч взяли участь провідні компанії у сферах ритейлу, IT та банкінгу. Протягом чотирьох годин спікери ділилися досвідом та інсайтами стосовно закриття джуніор вакансій, процесу відбору найкращих кандидатів та ситуації на ринку праці.
Цьогорічний формат поділявся на дві частини: панельна дискусія серед студентів та дискусію між HR-ами. Це дало змогу роботодавцям почути напряму запити молоді та зрозуміти, що варто покращувати. STUD-POINT своєю чергою представив результати дослідження серед молоді на ринку праці.
STUDENT-ДИСКУСІЯ
Спікерами панелі стали студенти-активісти, які мають досвід у роботі з однолітками. Вони радо представили інтереси сучасної молоді та обговорили бачення пошуку роботи очима студентів. Спікери представляли такі університети як: American University Kyiv, НУБіП, IMB КНУ та ДУІКТ.
Зокрема учасники мали змогу почути відповіді на такі питання:
- Які критерії важливі при виборі першого місця роботи?
- Який етап є найскладнішим у пошуку роботи?
- Які ключові фактори формують довіру студентів до роботодавців?
- Які типові помилки роблять студенти при пошуку роботи, і як їх можна уникнути?
- Що, на думку студентів, можуть зробити роботодавці, щоб краще залучати та утримувати молодих фахівців?
HR-ДИСКУСІЯ
Друга частина заходу складалася з обговорення стратегій пошуку роботи спікерами. Зокрема вони дали відповіді на такі питання:
- Які канали є найбільш ефективними для пошуку молодих талантів?
- Як створити привабливий бренд роботодавця для молоді?
- Як оцінювати потенціал молодих кандидатів без значного досвіду роботи?
- Які помилки найчастіше роблять компанії у процесі залучення молодих кандидатів?
- Як забезпечити ефективний процес адаптації та інтеграції молодих фахівців у команду?
Окрім цього HR-ки поділилися тим, що найбільше цінять у кандидатах у їхніх компаніях.
Додатково Тетяна Богданова-Лук'янець, менеджерка з персоналу 1+1 media, розвінчала міф про те, що HR-и не мають впливу на бізнес рішення.
«HR щодня комунікує з менеджерами, щодня комунікує зі співробітниками, кандидатами, що дозволяє нам постійно бути в контексті тощо, що відбувається на ринку праці та пов’язувати це з потребами бізнесу. В тому числі, HR допомагає бізнесу планувати ресурси, необхідні для досягнення стратегічних цілей, впливає на розвиток корпоративної культури, консультує з питань управління талантами, навчання співробітників, працює з аналітикою тощо. Все це необхідне для реалізації глобальної стратегії бізнесу», — додає менеджерка з персоналу.
Олена Шумська менеджерка з підбору персоналу та HR бізнес партнерка дивізіону продуктів масового попиту в L'Oréal зазначає: «Для нас дуже важлива комунікація. Ми команда, яка багато комунікує і це є одним з факторів, на якому багато чого будується. Дивимося на швидкість навчання, особливо якщо це молодь без досвіду. Тоді навчитись і застосувати знання на практиці — є важливим для нас. Це не зовсім про скіли, а більше про прояв потенціалу. Мати певний драйв, бажання працювати, змінювати, розвивати себе та бізнес відіграють суттєву роль».
Альона Бєлугіна recruitment lead у Robota UA розповіла, що вони цінують у працівниках вміння діяти в умовах невизначеності. Мати емоційний інтелект, бути гнучкими й стресостійкими, вміти вислуховувати та проявляти повагу є основним для компанії.
«Що ми пильно шукаємо у наших кандидатів — це мотивація навчатися, тому що наймаємо без досвіду роботи. Ми даємо всі можливості для розвитку, самовдосконалення і росту в самій компанії. Тому мотивація до навчання і жага до знань повинно бути обов’язково. Звичайно, можливість працювати в команді також є важливою», — поділилася Аліна Арустамян спеціалістка з просування бренду роботодавця у PwC.
HR-Brands став не лише місточком між рекрутинг спільнотою та студентами, де кожен/-а змогли щиро висловитися. Також він забезпечив обидві сторони корисною інформацією, спільнотою однодумців та висвітлив важливі теми.
Вдячні нашим інформаційним партнерам: Robota.ua, Reteam та 1+1 media.
Запис відеотрансляції заходу можна переглянути на нашому YouTube каналі за цим посиланням.