Група 1+1 media презентувала шостий звіт про нефінансову діяльність компанії
Наприкінці лютого 2023 року група 1+1 media презентувала шостий звіт про нефінансову діяльність компанії. Основу звіту склали проєкти та ініціативи соціального характеру, спрямовані на боротьбу з викликами, що спричинені ковідним 2021 роком. А також соціальна активність медіагрупи, пов’язана з повномасштабною війною росії проти України. Період звіту – 2021 рік та перше півріччя 2022 року. Суттєві питання, висвітлені в документі, стосуються проєктів та ініціатив за такими напрямами Корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media: «Відповідальний контент», «Розвиток працівників», «Освіта українців», «Захист авторських прав», «Екологічна відповідальність» та «Здоровʼя українців».
«Це нестандартний звіт, адже вся Україна переживає зараз нестандартні складні часи. Звітність за 2021 рік команда почала готувати ще до початку повномасштабного вторгнення рф. Події 24 лютого 2022 року назавжди змінили хід не лише вітчизняної, а й світової історії та життя кожного українця. Тому в звіті з’явився розділ, присвячений соціальній активності 1+1 media в умовах війни», – зазначив генеральний директор 1+1 media Ярослав Пахольчук.
Так, у розділі «Повномасштабне вторгнення рф в Україну» команда 1+1 media розкриває частину активностей, реалізованих на початку великої війни. Зокрема, йдеться про початок мовлення загальнонаціонального марафону «Єдині новини», активну роботу над знищенням фейків у міжнародному медіапросторі, ініційований запит на членів Європейської комісії та до ключових телевізійних та OTT-провайдерів з проханням накласти санкції на російські телеканали.
До того ж у розділі, присвяченому воєнному часу, медіагрупа розповідає про реалізовані благодійні телемарафони, завдяки яким вдалося сумарно зібрати понад 53 000 000 грн. Також детальніше розкривають створення та реалізацію благодійних концертів та футбольних матчів Match for peace #StopWarInUkraine. Ініціативи в умовах повномасштабної війни описані станом на серпень 2022 року. У групі 1+1 media зазначають, що ці проєкти тривають. Детальніше про них команда медіагрупи розповість вже у сьомому КСВ-звіті.
«Ми вирішили зупинитися на серпні 2022 року, проте проєкти тривають і далі, детальніше про них буде у звіті наступного, вірю, що переможного року», – доповнив генеральний директор 1+1 media Ярослав Пахольчук.
Самими ж результатами Корпоративної соціальної відповідальності за 2021 рік стали проєкти, запроваджені з метою розвитку працівників, освітою та здоров’ям українців, захисту авторських прав. Також протягом року в ефірі телеканалів групи систематично з’являвся відповідальний контент – патріотичне кіно й історичні проєкти. Зокрема, спецпроєкти від ТСН та телеканалу ПЛЮСПЛЮС, пов’язані з екологічною відповідальністю.
Детальніше ознайомитися зі звітом та завантажити його електронну версію можна на сайті медіагрупи за цим посиланням.
Нагадаємо, 1+1 media є першою компанією в медіасфері України, яка почала звітувати про нефінансові результати своєї діяльності. У звіті висвітлюється робота компанії в напрямах, які відповідають стратегії КСВ 1+1 media. Сам звіт відповідає міжнародному стандарту Global Reporting Initiative.