Група 1+1 media провела 1+1 MEDIA&MEEST RUN CUP
«1+1 media — соціально-відповідальна компанія, яка турбується про своїх співробітників та закликає дотримуватися здорового способу життя. Зазвичай наша корпоративна команда щороку брала участь у різноманітних спортивних заходах. Але цього року через зрозумілі причини довелося шукати інші способи підтримати «бойовий дух» колег. І ми тішимося, що нам це вдалося: згуртуватися шляхом причетності до спільної ідеї та дотриматися водночас усіх карантинних обмежень. А ще — збільшити кількість людей, зацікавлених у подібних активностях, зокрема, і за рахунок учасників з боку спонсора, та вперше вивести корпоративний проєкт на всеукраїнський рівень, що відкриває перед нами нові можливості», – говорить Аліна Марценюк, керівниця групи з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media.
Хоча забіги і були індивідуальні, організатори подбали, щоб кожен із учасників відчув себе справжнім марафонцем. Задля цього всім були розіслані стартові пакети із футболками, маршрутами, стартовими номерами, корисними снеками від партнерів «Greengy» та природною водою «Моршинська», для відновлення гідробалансу учасників. Найшвидші бігуни серед жінок, чоловіків та дітей відповідно отримали подарунки – набори спортивного інвентарю від партнера, мережі спортивних магазинів Decathlon. А Meest розіграв Apple Watch серед учасників, які вибудували свій маршрут у формі елементу логотипу компанії — стрілки — та надали відповідні скріншоти зі спортивних додатків.
«Позитивний вплив бігу на імунітет людини уже доведено чималою кількістю досліджень. Турбота про здоров’я співробітників для нас у компанії на першому місті, тому коли 1+1 запропонували Meest долучитися до своєї ініціативи, ми майже одразу погодилися. Для нас такий корпоративний забіг став ще одним способом об'єднати співробітників з різних відділів, департаментів та навіть міст, й підвищити командний дух у компанії, додати трішки спортивного драйву в буденність», — розповідає Марта Янків, маркетинг-директорка групи компаній Meest.